XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Echt nog nooit zo'n pakje moet noodles gehad. Zal het eens proberen.

Pre is meal 2 en post is meal 3, na 3 komt m'n pre bed wat al kwark is dus dat wordt hem niet.

Kwark is al pre bed. Pannnenkoeken heb ik wel een tijd gedaan maar duurt weer zo lang, wil eigenlijk gewoon in een paar minuten na thuiskomst chill modus aanzetten. :roflol: Of je moet een dikke batch kunnen preppen, maar vaak wordt het dan een soort van beton.

Misschien gewoon 50g whey + baguettes/afbakbroodjes en kaas ofzo. Dat kan ik vast wel weer een weekje of 10 uithouden tot het gaat vervelen.
Ja of tortilla wraps met kaas, gooi t ff in de panini grill of als je echt lui bent magnetron
Tortilla wraps zijn altijd mijn go-to voor easy kcal snack

Gewoon een goeie belegde boterham. Kaas, pindakaas, chocopasta, speculoospasta, roomboter,..

• Like
Waarderingen: BB_

Pre is meal 2 en post is meal 3, na 3 komt m'n pre bed wat al kwark is dus dat wordt hem niet.

Kwark is al pre bed. Pannnenkoeken heb ik wel een tijd gedaan maar duurt weer zo lang, wil eigenlijk gewoon in een paar minuten na thuiskomst chill modus aanzetten. :roflol: Of je moet een dikke batch kunnen preppen, maar vaak wordt het dan een soort van beton.

Misschien gewoon 50g whey + baguettes/afbakbroodjes en kaas ofzo. Dat kan ik vast wel weer een weekje of 10 uithouden tot het gaat vervelen.
Of na je training kwark/whey en dan pre bed een "normale" maaltijd, wanneer je weer wat meer honger hebt.

Insta noodles zijn GOAT. Zou alleen niet die van de Unox halen, die van Yum yum zijn beter imo, maar voor de echte goede insta noodles moet je toch naar de Aziatische supermarkt.

Insta noodles zijn GOAT. Zou alleen niet die van de Unox halen, die van Yum yum zijn beter imo, maar voor de echte goede insta noodles moet je toch naar de Aziatische supermarkt.
Eens man, toko is sws goated
Samyang of nongshim noodles zijn echt top

IMG_20210912_111647.jpg

Wat vinden jullie een chille post workout meal? Een maaltijd die weinig tot geen bereiding verreist en geen "avondmaal". Dus geen pasta/aardappelen/rijst + vlees of groente want daar heb ik nooit zin in na het trainen. Macro's boeien me niet echt want dat compenseert wel weer door de whey ernaast.

Oats ben ik op uitgegeten en cereal ook wel eigenlijk, of ik moet een nieuwe goede smaak vinden. Cruesli of van die cereal met chocolade binnenin is wel nice maar daar eet je zo 300g van weg. Idealiter 500-700kcal max ofzo.
Protein bar. Fruit.
Boterham met pindakaas en ei of pindakaas en banaan.
Kant-en-klare pannenkoek.
Broodje salade, kip-kerrie bijvoorbeeld. Of ham met farmers salade.
Bapao.

Laatst bewerkt:
Ja of tortilla wraps met kaas, gooi t ff in de panini grill of als je echt lui bent magnetron
Tortilla wraps zijn altijd mijn go-to voor easy kcal snack
Zal het eens onthouden, prima idee inderdaad.
Gewoon een goeie belegde boterham. Kaas, pindakaas, chocopasta, speculoospasta, roomboter,..
Ja naast baguettes zat ik te denken aan gewoon wat brood te roosteren en beleggen met kaas/pindakas + whey.
Of na je training kwark/whey en dan pre bed een "normale" maaltijd, wanneer je weer wat meer honger hebt.
Meh. Ik heb m'n avondmeal altijd voor het trainen en ben niet echt een persoon die meerdere keren een "warme" maaltijd eet. Wel vaker geprobeerd maar bevalt me niet zo.

Indomie nasi goring flavour. 2 a 3 eitjes bij bakken en bam, goede maaltijd binnen 5 minuten.

De rendang flavour is ook echt heel goed. Kan die noodles echt elke dag eten.

Fruit
Uitsmijter met ham
Kwark
Broodjes rosbief
Eiwit reep en blik monster
Smoothie met whey
Restjes van iets lekkers de dag ervoor, stuk pizza is altijd feest.

Zonde van de aardbeien, kwark met stukken aardbei is toch lekkerder?
Ik vind vers er door heen doen lekker. En dan met de basic vanille smaak van de kwark. Het verschilt per persoon denk ik. Het proeft dan gelijk een beetje smoothie achtig. Door het vocht van de aardbeien. Blenderen en achterover kiepen😁

Na een paar dagen cheaten weer terug op koers met een lekker bordje havermout.

image.jpg

Terug
Naar boven