Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Some good steak!

image.jpg

Gister avond heerlijke post workout maaltijd gemaakt :)

Paardenbiefstuk van Musclemeat met 200 gram champignons;
200 gram pasta (ongekookt gewogen) een hele stronk broccoli, 50 gram champignons, 200 gram kipblokjes (ook weer musclemeat) en ongeveer 175 gram Boursin Cuisin :)

2ir7wc2.jpg

fog2zl.jpg

Gister avond heerlijke post workout maaltijd gemaakt :)

Paardenbiefstuk van Musclemeat met 200 gram champignons;
200 gram pasta (ongekookt gewogen) een hele stronk broccoli, 50 gram champignons, 200 gram kipblokjes (ook weer musclemeat) en ongeveer 175 gram Boursin Cuisin :)

Nom Nom mmm !

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 08:17 ----------

10:00
33f3wba.jpg

Spaanse omelet uit de oven:

5 eieren
300 gr spinazie
paprika
ui
kaas
pijnboompitten

j9n9l4.jpg

14ild0m.jpg

Voor 2 dagen:
600 gr kipfilet
400 gr zilvervliesrijst
150 gr broccoli
450 gr roerbakgroenten
250 gr champions

2mra6bp.jpg

Laatst bewerkt:
instant noodles.....

2013-10-22-684+noodles.jpg

Mmm wat was dit lekker! Magere runderhamburgers en spinazie, lekkerder dan kip en sneller klaar :P
KBjZe8r.jpg

bord 1
pjqPlGM.jpg

bord 2

Tussendoortje

uploadfromtaptalk1382535494465.jpg

Tomaten-kokos-kerrie-soep

2013-10-23-685.jpg

Eerste lading proteine wafels met stevia(100%)! Straks tweede lading en dan ben ik weer settled voor een paar daagjes, lekker tussedoortje :)

PS: heb zelfs mn ouders er verslaafd aan gekregen :o

Naamloos.jpg

Eerste lading proteine wafels met stevia(100%)! Straks tweede lading en dan ben ik weer settled voor een paar daagjes, lekker tussedoortje :)

Ziet er wel heel chemisch uit met dat kleurtje! :D
aardbeien ofzo??

Uniek zou je me de recept mischien kunnen doorsturen of tenminste hoe het gemaakt moet worden?

Zou ook wel graag dat recept willen als het kan :o Karma heb je al op voorbaat :p

ziet er lekker uit, hoe was die?
gewoon alles bij elkaar pleuren en dan in de oven?

Smaakte erg goed! was de eerste keer dat ik dit maakte en tevens ook de eerste keer überhaupt een omelet uit de oven. Ga het sowieso vaker maken

Bereidingswijze:

1: Verwarm de oven voor op 180 C. Vet een 23cm taartvorm licht in.

2: Verhit de olie in een grote koekenpan op matig heet vuur. Voeg de ui toe en fruit, onder af en toe roeren, tot het zacht en glazig is. Roer de spinazie erbij en kook net zolang totdat het meeste vocht verdampt is. Daarna doe je de paprika in kleine stukjes erbij

3: Doe de eieren in een kom en kluts. Voeg het bij spinaziemengsel toe en roer alles door elkaar. Doe het mengsel in de taartvorm. vervolgens kaas en pijnboompitten erover.

4: Bak in de voorverwarmde oven tot de eieren gezet zijn, ongeveer 25 min.

Smaakte erg goed! was de eerste keer dat ik dit maakte en tevens ook de eerste keer überhaupt een omelet uit de oven. Ga het sowieso vaker maken

Bereidingswijze:

2: Verhit de olie in een grote koekenpan op matig heet vuur. Voeg de ui toe en fruit, onder af en toe roeren, tot het zacht en glazig is. Roer de spinazie erbij en kook net zolang totdat het meeste vocht verdampt is. Daarna doe je de paprika in kleine stukjes erbij

3: Doe de eieren in een kom en kluts. Voeg het bij spinaziemengsel toe en roer alles door elkaar. Doe het mengsel in de taartvorm. vervolgens kaas en pijnboompitten erover.

Goed idee! Koud ook lekker of heb je m in een keer op?

Bereidingswijze:

die ja ik ook een keer maken. danku

Terug
Naar boven