- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gister avond heerlijke post workout maaltijd gemaakt
Paardenbiefstuk van Musclemeat met 200 gram champignons;
200 gram pasta (ongekookt gewogen) een hele stronk broccoli, 50 gram champignons, 200 gram kipblokjes (ook weer musclemeat) en ongeveer 175 gram Boursin Cuisin![]()
Spaanse omelet uit de oven:
5 eieren
300 gr spinazie
paprika
ui
kaas
pijnboompitten
http://i41.tinypic.com/14ild0m.jpg[/url][/QUOTE]
ziet er lekker uit, hoe was die?
gewoon alles bij elkaar pleuren en dan in de oven?
Ziet er wel heel chemisch uit met dat kleurtje!Eerste lading proteine wafels met stevia(100%)! Straks tweede lading en dan ben ik weer settled voor een paar daagjes, lekker tussedoortje
PS: heb zelfs mn ouders er verslaafd aan gekregen![]()

Ziet er wel heel chemisch uit met dat kleurtje!
aardbeien ofzo??

hahaha.. ziet er niet uit als chocoNee, ik heb choco whey gebruikt haha, maar heb de foto net onder het licht getrokken, waardoor hij een beetje verkleurd werd
Wel erg lekker !
als de smaak maar goed is he! 
hahaha.. ziet er niet uit als chocoals de smaak maar goed is he!
![]()

Eerste lading proteine wafels met stevia(100%)! Straks tweede lading en dan ben ik weer settled voor een paar daagjes, lekker tussedoortje
PS: heb zelfs mn ouders er verslaafd aan gekregen![]()
Karma heb je al op voorbaat 
ziet er lekker uit, hoe was die?
gewoon alles bij elkaar pleuren en dan in de oven?
Smaakte erg goed! was de eerste keer dat ik dit maakte en tevens ook de eerste keer überhaupt een omelet uit de oven. Ga het sowieso vaker maken
Bereidingswijze:
1: Verwarm de oven voor op 180 C. Vet een 23cm taartvorm licht in.
2: Verhit de olie in een grote koekenpan op matig heet vuur. Voeg de ui toe en fruit, onder af en toe roeren, tot het zacht en glazig is. Roer de spinazie erbij en kook net zolang totdat het meeste vocht verdampt is. Daarna doe je de paprika in kleine stukjes erbij
3: Doe de eieren in een kom en kluts. Voeg het bij spinaziemengsel toe en roer alles door elkaar. Doe het mengsel in de taartvorm. vervolgens kaas en pijnboompitten erover.
4: Bak in de voorverwarmde oven tot de eieren gezet zijn, ongeveer 25 min.
Smaakte erg goed! was de eerste keer dat ik dit maakte en tevens ook de eerste keer überhaupt een omelet uit de oven. Ga het sowieso vaker maken
Bereidingswijze:
1: Verwarm de oven voor op 180 C. Vet een 23cm taartvorm licht in.
2: Verhit de olie in een grote koekenpan op matig heet vuur. Voeg de ui toe en fruit, onder af en toe roeren, tot het zacht en glazig is. Roer de spinazie erbij en kook net zolang totdat het meeste vocht verdampt is. Daarna doe je de paprika in kleine stukjes erbij
3: Doe de eieren in een kom en kluts. Voeg het bij spinaziemengsel toe en roer alles door elkaar. Doe het mengsel in de taartvorm. vervolgens kaas en pijnboompitten erover.
4: Bak in de voorverwarmde oven tot de eieren gezet zijn, ongeveer 25 min.