MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Smaakte erg goed! was de eerste keer dat ik dit maakte en tevens ook de eerste keer überhaupt een omelet uit de oven. Ga het sowieso vaker maken

Bereidingswijze:

1: Verwarm de oven voor op 180 C. Vet een 23cm taartvorm licht in.

2: Verhit de olie in een grote koekenpan op matig heet vuur. Voeg de ui toe en fruit, onder af en toe roeren, tot het zacht en glazig is. Roer de spinazie erbij en kook net zolang totdat het meeste vocht verdampt is. Daarna doe je de paprika in kleine stukjes erbij

3: Doe de eieren in een kom en kluts. Voeg het bij spinaziemengsel toe en roer alles door elkaar. Doe het mengsel in de taartvorm. vervolgens kaas en pijnboompitten erover.

4: Bak in de voorverwarmde oven tot de eieren gezet zijn, ongeveer 25 min.

aaait thanks! Als ik hem een keer heb gemaakt post ik hem;)

Uniek zou je me de recept mischien kunnen doorsturen of tenminste hoe het gemaakt moet worden?

jazeker :) heb het recept zelf bedacht, dus je kan het naar eigen voorkeur aanpassen.
voor 8 wafels heb ik het volgende gebruikt:

-300ml halfvolle melk (eigenlijk kan je wat meer toevoegen om het wat vloeibaarder te maken, maar ik vond het niet nodig)
-150g volkoren bloem
-3 hele eieren
-84g whey (choco) --> gebruik zoveel als in je schema past, soms gebruik ik zelfs maar 42g :)
-Boter, je kan ook pam spray oid gebruiken.

Doe de bloem in een grote kom, voeg dan de whey toe, eerst die twee goed mengen.
Dan de eieren (eerst twee, dan de derde, maakt het mengen gemakkelijker).
Nu zou je een iets wat vast mengsel moeten hebben, voeg hier dan melk aan toe, zodat het vloeibaar wordt, ik vind 300ml ideaal, maar je zou wat meer kunnen toevoegen om een vloeibaarder mengsel te hebben.

Ik heb boter gebruikt om mijn wafelijzer te vetten, mijn spray was op :( dus dat is 3gr vet dat er ongeveer bijkomt, is ook al berekend in de macro's)

Als je evenveel van alles gebruikt hebt als mij zijn dit de macro's (kan verschillen door het merk van de bloem, whey etc):

per 8 (heel het mengsel dus voor mij):
Kcal Ei Kh V
1268 112 117 34

Dus per wafel:
Kcal Ei Kh V
159 14 15 4

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 21:25 ----------

Zou ook wel graag dat recept willen als het kan :o Karma heb je al op voorbaat :p

:)

Laatst bewerkt:
Nu:
1zg5578.jpg

Morgen:
2zeca6t.jpg

jazeker :) heb het recept zelf bedacht, dus je kan het naar eigen voorkeur aanpassen.
voor 8 wafels heb ik het volgende gebruikt:

-300ml halfvolle melk (eigenlijk kan je wat meer toevoegen om het wat vloeibaarder te maken, maar ik vond het niet nodig)
-150g volkoren bloem
-3 hele eieren
-84g whey (choco) --> gebruik zoveel als in je schema past, soms gebruik ik zelfs maar 42g :)
-Boter, je kan ook pam spray oid gebruiken.

Doe de bloem in een grote kom, voeg dan de whey toe, eerst die twee goed mengen.
Dan de eieren (eerst twee, dan de derde, maakt het mengen gemakkelijker).
Nu zou je een iets wat vast mengsel moeten hebben, voeg hier dan melk aan toe, zodat het vloeibaar wordt, ik vind 300ml ideaal, maar je zou wat meer kunnen toevoegen om een vloeibaarder mengsel te hebben.

Ik heb boter gebruikt om mijn wafelijzer te vetten, mijn spray was op :( dus dat is 3gr vet dat er ongeveer bijkomt, is ook al berekend in de macro's)

Als je evenveel van alles gebruikt hebt als mij zijn dit de macro's (kan verschillen door het merk van de bloem, whey etc):

per 8 (heel het mengsel dus voor mij):
Kcal Ei Kh V
1268 112 117 34

Dus per wafel:
Kcal Ei Kh V
159 14 15 4

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 21:25 ----------

:)

Wafelijzer?
Kan die ook in het tosti apparaat?

Post workout

uploadfromtaptalk1382608155830.jpg

Post Workout meal:
Wortelen & Uien (voorgesneden bij de Lidl, normaal voor hutspot)
Kipfilet
Beide gemarineerd in ketjap roerbak saus

mtsd1l.jpg

Vandaag een groot experimentje gedaan (en het was heerlijk!)

150g vette runderlappen tussen 200g zelfgemaakt volkorenbrood! (met tomaat, ajuin, hardgekookt ei, ketchup en ijsbergsla ertussen)

Foto0177.jpg

Foto0178.jpg

Goed idee! Koud ook lekker of heb je m in een keer op?

Bedankt voor de reacties! :D

Ik had het in een keer opgegeten. Goed anti kater voer hahaha
Zat er zelf ook al aan te denken hoe dit koud zal smaken. Ik denk dat het prima gaat!

Succes alvast en ik zie wel een keer 'n foto hier verschijnen

Stevige PWO meal van gisteren.

image.jpg

In totaal was het zo'n 2000 kCals, ja. Denk dit zo'n 1500 kCals was.

Yammie.

image.jpg

Heaven! (heel ciabattabrood met ei, bacon, gebakken tomaat en zelfgemaakte kaassaus)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2013-10-26 13.25.06.jpg

Brb, even wat sauce maken

Dit is mijn voeding voor de cut

Dit is mijn voeding voor de cut blijf goed op gewicht met spiermassa en vet gaat er goed af.

De reden dat ik rook is dat mijn stofwisseling er sneller door gaat dus dan gaat het nog wat sneller om naar die 8% te gaan.

Een echte aanrader!

IMG-20130702-WA0000.jpg

IMG-20130701-WA0000.jpg

IMG-20130619-WA0000.jpg

IMG-20130625-WA0000.jpg

IMG-20130701-WA0001.jpg

IMG-20131023-WA0000.jpg

IMG-20131027-WA0000.jpg

IMAG0014.jpg

IMG-20131027-WA0010.jpg

IMG-20131027-WA0009.jpg

IMG-20130806-WA0000.jpg