Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Dit is mijn voeding voor de cut blijf goed op gewicht met spiermassa en vet gaat er goed af.

De reden dat ik rook is dat mijn stofwisseling er sneller door gaat dus dan gaat het nog wat sneller om naar die 8% te gaan.

Een echte aanrader!

Loool obvious troll is obvious
Don't feed the troll

Roken kan ie ook mee stoppen en ipv danio kwark gewone pakken. Scheelt ook al aardig wat aan kcal.

Sorry hoor.. maar sporters adviseren te gaan roken om af te vallen gaat gewoon té ver.

Osso bucco met risotto a la Milanese
En groenten die niet op de foto staan

33yotbk.jpg

Ja standaard ontbijt.

Nee gisteren avond natuurlijk. Het spijt me erg dat ik me niet geheel aan de titel van het topic heb gehouden. 1000x excuses dat ik niet direct de foto het geüpload maar gisteren een leven had.

Ja standaard ontbijt.

Nee gisteren avond natuurlijk. Het spijt me erg dat ik me niet geheel aan de titel van het topic heb gehouden. 1000x excuses dat ik niet direct de foto het geüpload maar gisteren een leven had.

Denk je dat de rest geen leven heeft. De rest is alleen slim genoeg om het erbij te zetten, wat jij kennelijk niet bent ;)

Denk je dat de rest geen leven heeft. De rest is alleen slim genoeg om het erbij te zetten, wat jij kennelijk niet bent ;)

Kennelijk ben jij niet slim genoeg om te snappen dat normale mensen geen risotto en kalf als ontbijt nemen.
Zegt meer wat over jou ;)

Kennelijk ben jij niet slim genoeg om te snappen dat normale mensen geen risotto en kalf als ontbijt nemen.

Niet haten op pleister :mad:
Heeft waarschijnlijk net cardio gedaan en zit in wedstrijdprep, die kan niet meer zo helder denken!

Sinds wanneer zijn "bodybuilders", (zowel mannelijk als vrouwelijke) qua voeding normaal?

Dus zo raar is mijn vraag niet

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 10:14 ----------

Nou nou. Is het de tijd van de maand?

Ik denk dat ze ongesteld is maar ja daar kan ze ook niks aan doen

Sinds wanneer zijn "bodybuilders", (zowel mannelijk als vrouwelijke) qua voeding normaal?

Wilde juist ook zoiets gaan zeggen...
Ik wordt nog steeds raar aangekeken als ik mijn 4 eieren met salade en noten om 10:00 bij de koffie pak. :D

Kijk pleister, dit eet ik NU
ztet6v.jpg

Kun je weer rustig slapen dan?

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 10:14 ----------

Ik denk dat ze ongesteld is maar ja daar kan ze ook niks aan doen

Denk dat jij gewoon jelly bent dat Lisa dingen met een exotische naam eet, terwijl jij aan de brinta, eieren en biefstuk zit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 10:24 ----------

Kijk pleister, dit eet ik NU
ztet6v.jpg

Kun je weer rustig slapen dan?

hmm vanille vla :heart: Bewaar wat voor mij aub

Terug
Naar boven