XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

🧐
20211019_204330.jpg

ACFF5B47-6D91-4087-B6CA-03FAEB9CFCBF.jpeg

Al 1,5 jaar hetzelfde ontbijt.:o
3 eieren, 100g ui/champignons, 50gr kipfilet, beetje kiemgroenten & 2 augurken. Still does the trick for me

Oja, getopt met 0% ketchup & 0% barbequesaus.

ACFF5B47-6D91-4087-B6CA-03FAEB9CFCBF.jpeg

Al 1,5 jaar hetzelfde ontbijt.:o
3 eieren, 100g ui/champignons, 50gr kipfilet, beetje kiemgroenten & 2 augurken. Still does the trick for me

Oja, getopt met 0% ketchup & 0% barbequesaus.
Moet wel zeggen dat dit me het meest ranzige ontbijtje lijkt. Waarom geen koolhydraten (havermout/brood smorgens)?

150gr kip
400gr aardappela
350gr groentemix

E 55 / K 100 / V 10
710 calorieën
(saus bbq xxl)

FOOTS ZEROOOOOOOOO

Vrij basic, maar lekker ✌️

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    120,2 KB · Weergaven: 72
Moet wel zeggen dat dit me het meest ranzige ontbijtje lijkt. Waarom geen koolhydraten (havermout/brood smorgens)?
Nope, doe zelf aan carb backloaden :o. Carbs komen pas intra op trainingsdagen (XXLNutrition intracarbs) of bij m'n laatste maaltijd op rustdagen.

In het begin (kunnen wel stellen eerste zes maanden) echt ontzettend kut gevonden, tegenwoordig niet anders gewend en bevalt prima. Menig discussie over gehad met mijn coach, maar vind het wel lekker nu. Ik zat er overigens vanmiddag nog aan te denken om bij mijn volgende check-in mee te geven dat ik één of twee maanden dit offseason wel carbs gedurende de dag wil proberen, om te kijken hoe die benadering mij nog bevalt.

Terug
Naar boven