Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

  • Gevonden in de lokale supermarkt op vakantie. Ben benieuwd.
     

    Bijlagen

    • 16345711864521625047696.jpg
      16345711864521625047696.jpg
      93,4 KB · Weergaven: 80
    Proef je de havermoutsmaak goed?
    Zo ja lijkt me het verschrikkelijk lekker, ook voor de kids thuis.
    Jou lijkt de havermoutsmaak juist lekker?

    Het smaakt zeker anders dan een normale pannenkoek van meel, maar heeft geen zeer uitgesproken havermoutsmaak imo, probeer het eens! Voor één grote pannenkoek laat ik 40 gr havermout eerst weken in water, vervolgens één ei erbij, schep whey (30 gr), ongeveer 50 ml melk (op gevoel doen voor de juiste dikte beslag), en een klein snufje zout. Roeren, en bakken maar. Ik vind het een stuk lekkerder dan havermout in de magnetron opwarmen en als een soort pap naar binnen werken. Dat zit me zo snel tegen.
     
    Ja ga het zeker proberen, ik ben fan van havermout en dit lijkt me een lekkere variant na 33 jaar gewone pannekoeken te eten.
     
    Daarvoor gebruik ik trouwens havermeel ipv havermout. Werkt beter is mijn ervaring. Kun je gewoon kopen in de supermarkt. Of havermout blenderen tot meel, als je geen luie hond bent zoals ik.



    Havermeel, ei en eventueel melk en/of whey (kan ook plantaardige melkvariant zijn, vind ik zelf lekkerder).
    Ook makkelijk om koud wat opgerolde pannenkoeken mee te nemen voor onderweg.
     
    Daarvoor gebruik ik trouwens havermeel ipv havermout. Werkt beter is mijn ervaring. Kun je gewoon kopen in de supermarkt. Of havermout blenderen tot meel, als je geen luie hond bent zoals ik.



    Havermeel, ei en eventueel melk en/of whey (kan ook plantaardige melkvariant zijn, vind ik zelf lekkerder).
    Ook makkelijk om koud wat opgerolde pannenkoeken mee te nemen voor onderweg.
    Is er een verschil tussen havermeel en havermoutpoeder zoals xxl nutrition dat verkoopt?
     
    Back
    Naar boven