- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen weten niks.
Waarom niet?
Die brinta kan je vervangen met huismerk havermout, scheelt 4x de prijs (brinta 450g 1.89€ / havermout AH 500gr 0.49€) op identiek hetzelfde gewicht/voedingswaarde en smaak is idem dito ✌️200gr kip
75gr brinta met water.
Ik hou mn eten zo basaal mogelijk, geen sausjes of dingen om lekkerder te maken, niet nodig,
Je bedoeld huismerk volkoren graanontbijt? Havermout en Brinta zijn echt wel twee totaal verschillende producten.Die brinta kan je vervangen met huismerk havermout, scheelt 4x de prijs (brinta 450g 1.89€ / havermout AH 500gr 0.49€) op identiek hetzelfde gewicht/voedingswaarde en smaak is idem dito ✌️
Alleen wel heeft het huismerk vaak een papieren zak verpakking ipv van die handige kartonnen variant die brinta heeft.

Die appeltaart kruidnoten van bolletje waren pas goeie
Hmm die vond ik wat minder. Zag zonet ook dat er bastogne kruidnoten van lu waren, die zla ik volgende keer proberen.Die appeltaart kruidnoten van bolletje waren pas goeie
Die gele zak? Zijn wel goedHmm die vond ik wat minder. Zag zonet ook dat er bastogne kruidnoten van lu waren, die zla ik volgende keer proberen.