Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Screenshot_20211026-204442.jpg

Itadakimasu

200gr kip
75gr brinta met water.

Ik hou mn eten zo basaal mogelijk, geen sausjes of dingen om lekkerder te maken, niet nodig,

Bijlagen

• 20211027_120437.jpg
    20211027_120437.jpg
    250,1 KB · Weergaven: 106
Laatst bewerkt:
Geen behoefte aan.

Eet heel mn leven al omdat het moet en niet voor de smaak,ben niet zo smaakgenieter, restaurants zijn ook niet mn ding, eet het liefst zo snel mogelijk zodat ik weer wat anders kan gaan doen.
Heb geen eetprobleem oid, want 4000cal eet ik makkelijk weg.
Hou et graag simpel en snel.
.

Vroeger zeiden ze al, eet is rustig en geniet ervan, maar zit er gewoon niet in.
Enigste wat ik weleens graag toevoeg is sambal.
Ergens vind ik het ook wel lekker om zo basaal bezig te zijn , makkelijk rekenen en werkt makkelijk.

Zolang mn macros goed kloppen en de juiste dingen binnenkrijg is mijn doel bereikt.

4 boterhammen
2 kipburgers 100gr ps
Hamburger saus xxl / minimaal (30kcal/100ml)

FOOOTSSSS ZERO IJSKOUD

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    251,6 KB · Weergaven: 84
200gr kip
75gr brinta met water.

Ik hou mn eten zo basaal mogelijk, geen sausjes of dingen om lekkerder te maken, niet nodig,
Die brinta kan je vervangen met huismerk havermout, scheelt 4x de prijs (brinta 450g 1.89€ / havermout AH 500gr 0.49€) op identiek hetzelfde gewicht/voedingswaarde en smaak is idem dito ✌️

Alleen wel heeft het huismerk vaak een papieren zak verpakking ipv van die handige kartonnen variant die brinta heeft.

Die brinta kan je vervangen met huismerk havermout, scheelt 4x de prijs (brinta 450g 1.89€ / havermout AH 500gr 0.49€) op identiek hetzelfde gewicht/voedingswaarde en smaak is idem dito ✌️

Alleen wel heeft het huismerk vaak een papieren zak verpakking ipv van die handige kartonnen variant die brinta heeft.
Je bedoeld huismerk volkoren graanontbijt? Havermout en Brinta zijn echt wel twee totaal verschillende producten. :dunno:

Wat is dat bakje, bessen met?

Terug
Naar boven