Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ja apart volk.

Naja cheat. Slagroom zit nou niet echt veel gewicht in dus niet zoveel kcal en pannenkoeken zijn ook prima te verwerken in je schema. Idk vond zelf fruit altijd leuk voor op foto's, maar blauwe bessen op pannenkoeken werken voor geen meter bijvoorbeeld. :roflol:
Ik vind blauwe bessen erin erg lekker. Daarvan maak ik meestal de gezonde variant, protein pancakes met zero stroop.

En nja, toch wel een soort cheat met de slagroom.

Met spek, appel meegebakken en dan stroop (van gilse) is trouwens ook serieus lekker.

IMG_20211031_134043_896~2.jpg

2 keer cheat per week vanaf volgende week op rugdagen
Dit is cheat maaltijd 1
In de ochtend voor training eten met een shake. Aangezien ik de late heb

Pannenkoeken voorzien.. nu nog toppings? Iemand lekker ideeën voor erop.

Cheat 2
Is een broodje smos
Pindakaas met aardbeienjam, (Schenk)stroop, nutella, banaan met pindakaas of nutella, warme kersen, zoveel variante :p

Met spek, appel meegebakken en dan stroop (van gilse) is trouwens ook serieus lekker.
Ingemaakt gember op een spekpannenkoek drool:

Of bij zelf bakken.... boeren pannenkoek met ui, paprika, spek, ham en aftappen met wat kaas en dat hard bakken zodat de kaas krokant wordt.
Dan met of zonder stroop. :)

Ingemaakt gember op een spekpannenkoek drool:

Of bij zelf bakken.... boeren pannenkoek met ui, paprika, spek, ham en aftappen met wat kaas en dat hard bakken zodat de kaas krokant wordt.
Dan met of zonder stroop. :)
Ik bak ze liefst zelf: langzaam recept met boekweit, bier met gist, broodgist, eieren, vanille. Dus echt gerezen beslag…

Maar heb ook wel eens van die potten van xxl. Snel en redelijk aan de goede kant voor macro’s.

Same shit different day 🤞
20211102_065702.jpg

IMG-20211102-WA0000.jpeg

Cheat 1
8 pannenkoeken met klein beetje pindakaas.
Als ontbijt voor training

Terug
Naar boven