Plantina
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 814
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 61kg
Aardappelroosjes 😍😍
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aardappelroosjes 😍😍
Pomme duchesse

Jij krijgt wel een reward voor maaltijden met de minste smaak in deze sectie
Hahaha 🤣Jij krijgt wel een reward voor maaltijden met de minste smaak in deze sectie
Dit doet mij deugd 😆Jij krijgt wel een reward voor maaltijden met de minste smaak in deze sectie
Zit nog kaneel in de havermout vlgns mij, zou die voortaan wel weg latenJij krijgt wel een reward voor maaltijden met de minste smaak in deze sectie
Goede kleuren op de pic.
Zoete aardappelpuree, verder goedGoede kleuren op de pic.
Spruiten, zoete aardappelsalade en stoofvlees?
Receptje wordt gewaardeerd!
Het mooie is, de maaltijd van mij eronder is op het schema van onze coach waarschijnlijk hetzelfde alleen in grotere hoeveelheden. Is maar net wat je er zelf van maakt.Jij krijgt wel een reward voor maaltijden met de minste smaak in deze sectie

Ik zal die pot eens gaan bestellen he. Zal m'n ontbijt eens UPGRADEN 😂😂😂 LolHet mooie is, de maaltijd van mij eronder is op het schema van onze coach waarschijnlijk hetzelfde alleen in grotere hoeveelheden. Is maar net wat je er zelf van maakt.![]()
Ik denk dat wat meer kruiden en sausjes jouw meals sowieso niet zouden misstaanIk zal die pot eens gaan bestellen he. Zal m'n ontbijt eens UPGRADEN 😂😂😂 Lol

Ik kruid altijd.Ik denk dat wat meer kruiden en sausjes jouw meals sowieso niet zouden misstaan
Je moet het zelf eten natuurlijk maar ik zou er niet gelukkig van worden![]()