apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Hoezo?Doe jij op dit moment ff voorzichtig met rauw vlees...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo?Doe jij op dit moment ff voorzichtig met rauw vlees...
Grappige bedoelde referentie naar de gevolgen van de verjaardag waar je laatst was, n.m.
Ah op die fietsGrappige bedoelde referentie naar de gevolgen van de verjaardag waar je laatst was, n.m.
. Als je een goed stuk vlees gebruikt kan er niet zoveel gebeuren. Je moet gewoon geen gehakt gebruiken.Het risico zit soms bij "mechanisch malsmaken".Ah op die fiets. Als je een goed stuk vlees gebruikt kan er niet zoveel gebeuren. Je moet gewoon geen gehakt gebruiken.
Brinta neutraal met water? 100% pindakaas?![]()
Ontbijt en podcast met Steven Van Gucht 😅
Over de maatregelen in de sportscholen LOL
Brinta met water.. en pindakaas van XXL nutrition xD
🥴🤮
Lekker toch
Met wat ahornsiroop is het wel te pruimen ja😛
Ik hou er ook wel van, gewoon neutraal Brinta met water.Brinta met water.. en pindakaas van XXL nutrition xD

Ik hou er ook wel van, gewoon neutraal Brinta met water.![]()
In een wilde bui doe ik nog wel eens kaneelpoeder door mijn havermout neutraal met water....en voor btje variatie afwisselen met neutraal bambix met water

Ik snap niet waarom je dit niet gewoon mixt![]()
Ontbijt en podcast met Steven Van Gucht 😅
Over de maatregelen in de sportscholen LOL
Wat is dit dan?

volgens mij is het weekend

Aardappel puree 500gr 😀
Ja nou, al eens gedaan hoor.. maar vind prettig zo eten. Haha. Maar ga toch die cream of rice bestellen !!Ik snap niet waarom je dit niet gewoon mixt
Is toch veel lekkerder, banaan, pindakaas & dan die brinta, pleur er wat kaneel poeder bij en hoppa