XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

20211212_112536.jpg

120 gr havermout
250 gr lindahls kvargs (stracciatella)
350 ml amandel melk
Banaan
2 eieren

Flavour drops banaan

K 116 / V 22 / E 58
920 kcal

Amandel melk aangezien ik door teveel zuivel een slechte huid krijg.
Weet dat volle melk de calorieën flink omhoog boost, maar dat kan me huid simpelweg niet aan in de bulk.
Vervelend als je huid snel op dingen reageert. Dit wil ook nog wel eens helpen, mocht je toch zuivel willen

• Like
Waarderingen: AK
120 gr havermout
250 gr lindahls kvargs (stracciatella)
350 ml amandel melk
Banaan
2 eieren

Flavour drops banaan

K 116 / V 22 / E 58
920 kcal

Amandel melk aangezien ik door teveel zuivel een slechte huid krijg.
Weet dat volle melk de calorieën flink omhoog boost, maar dat kan me huid simpelweg niet aan in de bulk.

Niks mis met amandelmelk hoor, maar lactosevrije volle melk is wel goedkoper.
En meer (en hogere kwaliteit) eiwit.

Je kunt bovenstaand receptje ook maken met lactosevrije yoghurt ipv kvarg + amandelmelk.

Over het algemeen wordt gefermenteerde zuivel zoals yoghurt, kwark, karnemelk, kefir etc. beter verdragen dan gewone melk. Je kunt ook eens gewone yoghurt proberen, grote kans dat je daar al veel minder last van hebt.

Niks mis met amandelmelk hoor, maar lactosevrije volle melk is wel goedkoper.
En meer (en hogere kwaliteit) eiwit.

Je kunt bovenstaand receptje ook maken met lactosevrije yoghurt ipv kvarg + amandelmelk.

Over het algemeen wordt gefermenteerde zuivel zoals yoghurt, kwark, karnemelk, kefir etc. beter verdragen dan gewone melk. Je kunt ook eens gewone yoghurt proberen, grote kans dat je daar al veel minder last van hebt.
Ja heb die lactose vrije melk ook lang aangehouden, maar merk dat amandel melk en 500gr kwark pd max het probleem oplost en nergens meer last van heb. Gebruik ook dagelijks producten van medik8 om me huid te ondersteunen.

Lijkt een beetje op lasagna

Succes met het behalen van je doelen!

Komt goed 💪

Terug
Naar boven