ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vervelend als je huid snel op dingen reageert. Dit wil ook nog wel eens helpen, mocht je toch zuivel willen120 gr havermout
250 gr lindahls kvargs (stracciatella)
350 ml amandel melk
Banaan
2 eieren
Flavour drops banaan
K 116 / V 22 / E 58
920 kcal
Amandel melk aangezien ik door teveel zuivel een slechte huid krijg.
Weet dat volle melk de calorieën flink omhoog boost, maar dat kan me huid simpelweg niet aan in de bulk.
120 gr havermout
250 gr lindahls kvargs (stracciatella)
350 ml amandel melk
Banaan
2 eieren
Flavour drops banaan
K 116 / V 22 / E 58
920 kcal
Amandel melk aangezien ik door teveel zuivel een slechte huid krijg.
Weet dat volle melk de calorieën flink omhoog boost, maar dat kan me huid simpelweg niet aan in de bulk.
Ja, alleen in een bulk als de kcal behoorlijk hoog zijn moet ik de calorieen niet verhogen in de zuivel afdeling. Maar gelukkig zijn er keuzes zat 🤪Vervelend als je huid snel op dingen reageert. Dit wil ook nog wel eens helpen, mocht je toch zuivel willen
Ja heb die lactose vrije melk ook lang aangehouden, maar merk dat amandel melk en 500gr kwark pd max het probleem oplost en nergens meer last van heb. Gebruik ook dagelijks producten van medik8 om me huid te ondersteunen.AH Lactosevrije houdbare volle melk bestellen | Albert Heijn
Op zoek naar AH Lactosevrije houdbare volle melk? Dit product vind je in het grote assortiment van Albert Heijn. Bestel direct online!www.ah.nl
Niks mis met amandelmelk hoor, maar lactosevrije volle melk is wel goedkoper.
En meer (en hogere kwaliteit) eiwit.
Je kunt bovenstaand receptje ook maken met lactosevrije yoghurt ipv kvarg + amandelmelk.
Arla Lactofree halfvolle yoghurt bestellen | Albert Heijn
Op zoek naar Arla Lactofree halfvolle yoghurt? Dit product vind je in het grote assortiment van Albert Heijn. Bestel direct online!www.ah.nl
Over het algemeen wordt gefermenteerde zuivel zoals yoghurt, kwark, karnemelk, kefir etc. beter verdragen dan gewone melk. Je kunt ook eens gewone yoghurt proberen, grote kans dat je daar al veel minder last van hebt.
Wat is het?
Redvelvetcake van het jumbo
Met rennies?
ow ja tis weer zondag!!

Pasta EN rijst? 😄
Kliekjes er was nog een beetje macaroni en een beetje rijst met groente en kip gwn bij elkaar in gedaan