ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd mooi om te zien dat je een bodybuilder bent geworden door op dit forum te zitten ipv dat je lid bent geworden op dit forum omdat je graag aan bodybuilding doet / wilde doen.
Welke mayo had je

Nu nog 2 uur rijzen en dan 45 minuten bakken.
Is ook een aanrader om te doen met zelfgemaakt pizzadeeg of Grieks pitadeeg.
Is ook een aanrader om te doen met zelfgemaakt pizzadeeg of Grieks pitadeeg.
Pitadeeg is echt top. Super makkelijk ook. Hoeft maar 15 mins te rijzen. Bakken in de pan ipv oven.
Aanrader
![]()
Greek pita bread for souvlaki
Greek pita bread for souvlaki by Greek chef Akis Petretzikis. Make these soft homemade Greek pita bread for gyro or just for dipping!akispetretzikis.com
Deze dude heeft meer goede recepten.

Maakte je dan gewone naan of voegde je dingen toe voor bijv. garlic of peshwari naan?Ik zal het eens proberen, ik bakte best vaak naan met een bakmix van Niamh, maar mijn Jumbo verkoopt dat niet meer.
Naan Mix - NIAMH
"A dinner big or small? Naan bread suits it all!" Platbroodjes uit India. Worden zo gegeten of met een topping zoals knoflook of komijnzaad. Kenmerken: Enkel water en olijfolie toevoegen Bevat yoghurt voor de typische naansmaak Lekker als hapje, bijgerecht of hoofdgerecht Verpakt in hermetisch...niamhbaking.com
. Gaan perfect samen met souvlaki (van varkenshaas) en wat tzatiki. Ook te vinden op zijn youtube kanaal.Gewoon kaalMaakte je dan gewone naan of voegde je dingen toe voor bijv. garlic of peshwari naan?
Ik kom nooit meer in een grote stad, vroeger deed ik dat soort dingen wel.Gewoon een Indiase toko binnenlopen en zeggen dat je bloem zoekt om naan mee te maken.
Je zou voor de gein eens naar een aziatische groothandel moeten gaan. Dan kan je losgaan qua boodschappen. Amazing oriental is top. Je hebt wel een pasje nodig maar de barcode van de mijne kan ik je gewoon sturen.Gewoon kaal
Ik kom nooit meer in een grote stad, vroeger deed ik dat soort dingen wel.
Ik kwam daar vroeger ook, als je die bij Delft bedoelt. In Rotterdam zit er ook eentje waar je zonder pas naar binnen kan.Je zou voor de gein eens naar een aziatische groothandel moeten gaan. Dan kan je losgaan qua boodschappen. Amazing oriental is top. Je hebt wel een pasje nodig maar de barcode van de mijne kan ik je gewoon sturen.
Ik ga altijd naar die in Amsterdam Z-O (naast de Makro, Sligro en Superstore). Kvoel me daar altijd als een kind in een snoepwinkel. Sommigen heb je idd geen pas nodig.Ik kwam daar vroeger ook, als je die bij Delft bedoelt. In Rotterdam zit er ook eentje waar je zonder pas naar binnen kan.
Het is wel een lekker brood en nu met mijn thuisquarantaine en een te kort aan brood in huis is het de tijd en moeite ook wel waard, anders niet echt. Misschien dat pistolets er van bakken een betere optie is.
![]()
![]()
![]()
No Knead Bread
Learn this easy no-knead bread recipe and impress everyone at the table. Enjoy tasty bread that is simple to make and easy to clean.www.vincenzosplate.com