Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

20220104_194137.jpg

20220104_194946.jpg

Tomaat voor schaal. Na deze foto al het vlees plat geslagen.

De marinade
20220104_193708.jpg

20220104_201607(0).jpg

Nu tot morgen 12:00 de coole kast in.

..To be continued

Laatst bewerkt:
Dat valt toch wel mee. Ik heb het geluk dat ik een waterbadje op mijn werk heb waar ik het weer even in kan opwarmen. Ik ben de rijst kip en groente van Muscle Meat een beetje zat.
Niet veel mensen eten sous vide gegaarde entrecote op hun werk. Op mensen in de keuken na dan.

Wel handig zo'n waterbadje. Mag dat wel volgens de veiligheidsvoorschriften?

Had eens van een docent gehoord dat een student een keer een broodje had opgewarmd in de oven van de GC :roflol:. Ze waren not amused :roflol:.

In de vaatwasser mee laten draaien, 2 vliegen in 1 klap.

Niet veel mensen eten sous vide gegaarde entrecote op hun werk. Op mensen in de keuken na dan.

Wel handig zo'n waterbadje. Mag dat wel volgens de veiligheidsvoorschriften?

Had eens van een docent gehoord dat een student een keer een broodje had opgewarmd in de oven van de GC :roflol:. Ze waren not amused :roflol:.
Dat is waar, op mijn opleiding werd weleens gezegd dat organische chemie koken voor gevorderden was. Tijdens mijn studie heb ik een tijdje in een spoelkeuken gewerkt en toen heb ik dat een keer tegen de chef gezegd, dat vond hij geen leuke opmerking en ik heb dat wel een paar keer moeten bekopen.

Zo'n 25 jaar geleden deed een oudcollega weleens een kip braden in de oven van een GC. :roflol:

Ziet er lekker uit!
Waarmee maak je die pulled chicken? Kipdij, bbq saus, ui, ofzo?
Smaakt idd goed. Ik heb een geheim receptje. Ik zal hem linken hieronder. Wees je er wel van bewust dat ik de kip 24 uur van tevoren marineer, 4 uur in de slowcooker gooi en dan nog eens voor een tweede keer opwarm. Het kost wat moeite maar dan heb je ook wat! ;)

Hele tub "proteïne" ijs van de lidl. Smaak 10/10 met echte stukken witte choco en aardbeie jam. Would recommend! 30g eiwit

Bijlagen

• 20220104_211409.jpg
    20220104_211409.jpg
    123,1 KB · Weergaven: 76
Terug
Naar boven