- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry, was niet de bedoeling! 😬
Hollands pannetje, maar het ziet er Aziatisch uit? 🤔
Ziet er goed uit!Nou het was een klusje maar dan heb je ook wat. Kmoet zeggen dat dit de beste pita gyros is die ik ooit gegeten heb. Het enige wat mist is dat het eigenlijk verticaal aan een spies zou moeten voor een echt grill effect. Dan 10/10. Maar dat is thuis niet te doen helaas. Vlees was zeer goed gekruid, crispy en zeer juicy
Voor een broodje gyros: een 9,0. Boven verwachting.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is wel zeer nice man. Mooi spul die green eggs. Komt al een stuk meer in de buurt van het echte werk.Ziet er goed uit!
Vriend van me heeft voor zo'n green egg achtige bbq een roterende spies, dan kan je dus ook steeds wat stukken van de buitenkant afsnijden en m dan verder laten draaien.
Kan ik er wat aan doen dat maggi het zo noemtHollands pannetje, maar het ziet er Aziatisch uit? 🤔

Is zoiets een idee?Nou het was een klusje maar dan heb je ook wat. Kmoet zeggen dat dit de beste pita gyros is die ik ooit gegeten heb. Het enige wat mist is dat het eigenlijk verticaal aan een spies zou moeten voor een echt grill effect. Dan 10/10. Maar dat is thuis niet te doen helaas. Vlees was zeer goed gekruid, crispy en zeer juicy
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor hoeveel man was dit trouwens?Nou het was een klusje maar dan heb je ook wat. Kmoet zeggen dat dit de beste pita gyros is die ik ooit gegeten heb. Het enige wat mist is dat het eigenlijk verticaal aan een spies zou moeten voor een echt grill effect. Dan 10/10. Maar dat is thuis niet te doen helaas. Vlees was zeer goed gekruid, crispy en zeer juicy
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We waren met zijn 4tjes.
Ziet er prima uit. Wat een tip is bij gebrek aan een roterende spies is een goede creme bruleebrander (of desnoods een soldeerbrander op gas). Als je daarmee een beetje handig doet dan krijg je hetzelfde idee als een roterende spies met open vlam. En zoiets kost je een tientje ofzo. Werkt sowieso goed voor als je heel oppervlakkig veel hitte nodig hebt en de binnenkant niet verder wilt garen. Bijvoorbeeld tataki tonijn.We waren met zijn 4tjes.
2,1kg varkensnek. Bleef uiteindelijk iets van 1,3kg vlees over. Dus circa 800 gram aan vocht en vet in de ovenschaal.
Na 4 pita's iets minder dan 1kg over. Dus circa 80 gram per broodje. Je kan er dus ongeveer 16 broodjes van maken met groenten en aardappel erin. Zonder iets van 8 tot 12 broodjes denk ik.
Vanavond eten we het weer. De rest vacumeer ik in porties van 4 broodjes en vries ik in.
Wat over was is natuurlijk niet crispy (alleen de buitenkant). Maar dat kan je gewoon goed opwarmen door het op een ovenschaaltje te leggen en te broilen/grillen in de oven voor een minuut of 2 (250 graden bovengrill stand). Aangezien het vettig vlees is droogt het ook niet uit.
Om met een créme brûleé brander een stuk vlees van 2kg te grillen ben je echt moeilijk lang bezig. Ja het werkt, maar is ook niet echt optimaal.Ziet er prima uit. Wat een tip is bij gebrek aan een roterende spies is een goede creme bruleebrander (of desnoods een soldeerbrander op gas). Als je daarmee een beetje handig doet dan krijg je hetzelfde idee als een roterende spies met open vlam. En zoiets kost je een tientje ofzo. Werkt sowieso goed voor als je heel oppervlakkig veel hitte nodig hebt en de binnenkant niet verder wilt garen. Bijvoorbeeld tataki tonijn.
Sowieso zijn dit soort dingen gewoon veel lekkerder als je ze zelf maakt. Met of zonder roterend apparaat.
Green eggs zijn leuk, maar echt niet essentieel.