AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (1 bezoeker)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

Vanwaar de feggatarische schnitzel en geen echte? Wat zijn de macro's?

De macros zijn sowieso beter, ik heb nog nooit een krokante kipschnitzel kunnen vinden van max 170 cal/100G. Over smaak valt te twisten;)
 
Minder kcal omdat er een stuk minder eiwit inzit
Met veel schnitzels of gepaneerde producten heb ik het idee dat ze je eigenlijk een boel carbs verkopen alsof het eiwitten zijn.

Waarom zou je je kip willen omhullen met cornflakes?
 
Met veel schnitzels of gepaneerde producten heb ik het idee dat ze je eigenlijk een boel carbs verkopen alsof het eiwitten zijn.

Waarom zou je je kip willen omhullen met cornflakes?
Je moet ook geen cornflakes gebruiken maar beschuit.

Maar dat doe je zodat je een krokante laag krijgt en je kip/vlees juicy blijft omdat het vocht in je product blijft. Retorische vraag?
 
Met veel schnitzels of gepaneerde producten heb ik het idee dat ze je eigenlijk een boel carbs verkopen alsof het eiwitten zijn.

Waarom zou je je kip willen omhullen met cornflakes?
Koolhydraten zijn gewoon goedkoper
 
Je moet ook geen cornflakes gebruiken maar beschuit.

Maar dat doe je zodat je een krokante laag krijgt en je kip/vlees juicy blijft omdat het vocht in je product blijft. Retorische vraag?
Ja.

Bij k&k producten heb ik altijd het idee dat er wel heel veel omheen wordt gedaan.
 
Minder kcal omdat er een stuk minder eiwit inzit
Leuke discussie, dit zou je denken ja. Maar als je de vega met de normale variant v/d jumbo vergelijkt bevat de normale variant 100 calorieen meer, en (maar) 4gram eiwit meer.. (14 ipv 10). Nou dan is mijn keuze snel gemaakt :p
 
Leuke discussie, dit zou je denken ja. Maar als je de vega met de normale variant v/d jumbo vergelijkt bevat de normale variant 100 calorieen meer, en (maar) 4gram eiwit meer.. (14 ipv 10). Nou dan is mijn keuze snel gemaakt :p
Ligt er aan wat de biologische beschikbaarheid is van het type eiwit dat er inzit ;)
 
20220110_114718.jpg


👌
 
Vooral die roze koeken zijn wel echt lekker
Vertel mij wat 😬 gisteren ook al zo'n pak gekocht. Gelukkig kan ik het hebben 😌

Hond denk er ook zo over. Pakte gewoon een uit de verpakking gisteren 🤣🤣
 
Back
Naar boven