AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (13 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    39

Bezoekers in dit topic

  • 16418438841234479632923380467720.jpg
     
    IMG_20211002_091618.jpg

    Ah kipdijfiletreepjes shoarma en dan zelf tzatziki gemaakt met fage Griekse yoghurt. Ideale saus eigenlijk omdat je er gewoon NOG meer protein doorheen gooit 👊💥
     
    Bekijk bijlage 545678
    Ah kipdijfiletreepjes shoarma en dan zelf tzatziki gemaakt met fage Griekse yoghurt. Ideale saus eigenlijk omdat je er gewoon NOG meer protein doorheen gooit 👊💥
    Is de Griek open bij jullie? 😄 Home made, ziet er echt lekker uit!
     
    Aardappels met kip en krentenbollen met kaas staat regelmatig op het menu. 🙁
    Prima toch? Ik recycle ook al 1,5j dezelfde 3-4 avondmaaltijden:roflol: met soms een uitstapje op zaterdag.
     
    • Like
    Waarderingen: ak
    Was jij niet vegetarisch?
    Jawel. Maar holy shit wat ogen jouw maaltijden iedere avond weer legendarisch. Ik vraag me ondertussen tijdens het koken zelfs af: "waar komt ryan r vanavond weer mee". Ben er zelfs benieuwd naar wat voor magisch iets je nou weer gaat maken:roflol:

    Haal er ook wel wat inspiratie uit overigens.

    Ook al moet ik zeggen dat apfelstrudel ook aardig mooie bordjes eten aan het bouwen is de laatste tijd :)
     
    Screenshot_20220112-130456_Gallery.jpg


    Vergeten foto'tje te maken na het bereiden 😅 soms willen de grote kreeften nog wel is vechten in de kooien voor we ze omhoog halen en verliezen ze een poot, had nu is zelf eentje mee naar huis.

    Gekookt en afgegaart in de oven, deze poot was 1,4kg. Denk dat ik er rond de 500gr vlees uithaalde.

    Toch persoonlijk liever kleine kreeftjes (langoustines), maar kon ook aan de manier leggen hoe ik hem bereidde, maar was zeker geen verkeerd eten
     
    Bekijk bijlage 545726

    Vergeten foto'tje te maken na het bereiden 😅 soms willen de grote kreeften nog wel is vechten in de kooien voor we ze omhoog halen en verliezen ze een poot, had nu is zelf eentje mee naar huis.

    Gekookt en afgegaart in de oven, deze poot was 1,4kg. Denk dat ik er rond de 500gr vlees uithaalde.

    Toch persoonlijk liever kleine kreeftjes (langoustines), maar kon ook aan de manier leggen hoe ik hem bereidde, maar was zeker geen verkeerd eten
    Nice!
     
    Back
    Naar boven