- Waardering
- 32.601
- Massa
- 160kg
Jij moet wel kok van beroep zijn.Aangezien iedereen hier zo lekker vega bezig is vandaag.
![]()
![]()
![]()
![]()
Falafel op een Griekse pita met een saus je van Griekse yoghurt met tahini en honing.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij moet wel kok van beroep zijn.Aangezien iedereen hier zo lekker vega bezig is vandaag.
![]()
![]()
![]()
![]()
Falafel op een Griekse pita met een saus je van Griekse yoghurt met tahini en honing.
Chefcock
.Man man man wat zou ik graag bij jou aanschuiven 95% van de dagen.![]()
Ah kipdijfiletreepjes shoarma en dan zelf tzatziki gemaakt met fage Griekse yoghurt. Ideale saus eigenlijk omdat je er gewoon NOG meer protein doorheen gooit 👊💥
Snap ik, wilt iig niet bij mij aanschuiven kan ik je garanderen. 💁♂️Man man man wat zou ik graag bij jou aanschuiven 95% van de dagen.
Krijg ik dan ook flesje?Snap ik, wilt iig niet bij mij aanschuiven kan ik je garanderen. 💁♂️
Aardappels met kip en krentenbollen met kaas staat regelmatig op het menu. 🙁
Is de Griek open bij jullie? 😄 Home made, ziet er echt lekker uit!![]()
Ah kipdijfiletreepjes shoarma en dan zelf tzatziki gemaakt met fage Griekse yoghurt. Ideale saus eigenlijk omdat je er gewoon NOG meer protein doorheen gooit 👊💥
Prima toch? Ik recycle ook al 1,5j dezelfde 3-4 avondmaaltijdenAardappels met kip en krentenbollen met kaas staat regelmatig op het menu. 🙁
met soms een uitstapje op zaterdag.Was jij niet vegetarisch?Man man man wat zou ik graag bij jou aanschuiven 95% van de dagen.
Jawel. Maar holy shit wat ogen jouw maaltijden iedere avond weer legendarisch. Ik vraag me ondertussen tijdens het koken zelfs af: "waar komt @ryan r vanavond weer mee". Ben er zelfs benieuwd naar wat voor magisch iets je nou weer gaat maken

Aardappels met kip en krentenbollen met kaas staat regelmatig op het menu. 🙁
Nice!![]()
Vergeten foto'tje te maken na het bereiden 😅 soms willen de grote kreeften nog wel is vechten in de kooien voor we ze omhoog halen en verliezen ze een poot, had nu is zelf eentje mee naar huis.
Gekookt en afgegaart in de oven, deze poot was 1,4kg. Denk dat ik er rond de 500gr vlees uithaalde.
Toch persoonlijk liever kleine kreeftjes (langoustines), maar kon ook aan de manier leggen hoe ik hem bereidde, maar was zeker geen verkeerd eten