MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Bananenbrood

DE9B51FC-7E0D-4581-B208-026D3B9473B6.jpeg

Die slowcooker is voor mij wel een uitkomst ja 😬 Mik alles er in, en paar uur later is het klaar.

D'r zou eigenlijk nog een timer op moeten zitten, zodat het vanzelf aan gaat en rond etenstijd klaar is :o
Kom maar door met recepten. Heb er een thuis staan, alleen nog gebruikt vóór spareribs :emo:

Die slowcooker is voor mij wel een uitkomst ja 😬 Mik alles er in, en paar uur later is het klaar.

D'r zou eigenlijk nog een timer op moeten zitten, zodat het vanzelf aan gaat en rond etenstijd klaar is :o

Timer zodat ie vanzelf start en warmhoud functie.

Laatst bewerkt:

Timer zodat vanzelf start en warmhoud functie.
Dat is een snelkookpan, toch?

Beetje zonde, als het ook zo kan, of met zo'n slim stopcontact

Kom maar door met recepten. Heb er een thuis staan, alleen nog gebruikt vóór spareribs :emo:
Haha! Ik heb 'm ook nog maar amper gebruikt. Van de week dit met rode wijn, nog nooit zulke malse kip gehad

img_20220107190539.jpg

Haha! Ik heb 'm ook nog maar amper gebruikt. Van de week dit met rode wijn, nog nooit zulke malse kip gehad

img_20220107190539.jpg
Dat is toch veel te veel voor jou alleen?

Dat gaat toch op voor 99% van de vegetatie gerechten?
Klopt, hoop dat de aardappelen, zilvervliesrijst en linzen er voor zorgen dat het geen baby hapje wordt waar je geen tanden voor nodig hebt.
Vaker vegetarische stoofpotjes gemaakt en vond ze qua smaak altijd meh en had er na altijd binnen 15 minuten nog meer honger dan ik had voor het eten.

Laatst bewerkt:

img_20220107190539.jpg
Het is een alles in 1 crockpot. Zit ook een airfryer functie in.

Ik heb em zelf niet, m'n pa heeft er laatst 1 aangeschaft.

Terug
Naar boven