- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Ja maar,... Vrouwen en techniek!Tijdschakelaar met stekker lost alle opstart problemen op.
Wel goede tip

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar,... Vrouwen en techniek!Tijdschakelaar met stekker lost alle opstart problemen op.

Als je kunt klokkijken moet het lukken

Juist handig als die aangaat als ik nog niet thuis ben
Via een app ofzoJuist handig als die aangaat als ik nog niet thuis ben
Kom maar door met recepten. Heb er een thuis staan, alleen nog gebruikt vóór spareribsDie slowcooker is voor mij wel een uitkomst ja 😬 Mik alles er in, en paar uur later is het klaar.
D'r zou eigenlijk nog een timer op moeten zitten, zodat het vanzelf aan gaat en rond etenstijd klaar is![]()

Die slowcooker is voor mij wel een uitkomst ja 😬 Mik alles er in, en paar uur later is het klaar.
D'r zou eigenlijk nog een timer op moeten zitten, zodat het vanzelf aan gaat en rond etenstijd klaar is![]()
Dat is een snelkookpan, toch?![]()
Instant Pot Duo Crisp Multicooker - Airfryer - 11-in-1 - 6L - 1500W | bol
Instant Pot Duo Crisp 11-in-1 Multicooker met Airfryer 5,7L- Snel onder druk koken,Slow cooking, Sauteren, Stomen, Sous vide, Warmhouden, Snel frituren,...www.bol.com
Timer zodat vanzelf start en warmhoud functie.
Haha! Ik heb 'm ook nog maar amper gebruikt. Van de week dit met rode wijn, nog nooit zulke malse kip gehadKom maar door met recepten. Heb er een thuis staan, alleen nog gebruikt vóór spareribs![]()
Oehh, ik had geen idee wat ik wilde gaan koken morgen. Heb hier goeie inspiratie uit kunnen halenFijn dat jullie vegetarisch eten. Dan blijft er meer vlees over voor mij
![]()

Hutspot? Of auberginestoof?Oehh, ik had geen idee wat ik wilde gaan koken morgen. Heb hier goeie inspiratie uit kunnen halen![]()
Uhmm het recept heet: vegetarische stoofpot met aardappels & linzen.
www.culy.nl
Dat is toch veel te veel voor jou alleen?Dat is een snelkookpan, toch?
Beetje zonde, als het ook zo kan, of met zo'n slim stopcontact
![]()
Digitale weektimer met LCD-scherm kopen! | HORNBACH
Digitale weektimer met LCD-scherm kopen bij HORNBACH | Eenvoudig online bestellen | Thuisbezorgd of afhalen in jouw vestiging | Laagste prijsgarantie | 30 dagen Bedenktijdwww.hornbach.nl
Haha! Ik heb 'm ook nog maar amper gebruikt. Van de week dit met rode wijn, nog nooit zulke malse kip gehad
![]()
Dat gaat toch op voor 99% van de vegetarische gerechten?Dus eigenlijk gewoon een hoop groenten met aardappels en kruiden en uur laten pruttelen.
Klopt, hoop dat de aardappelen, zilvervliesrijst en linzen er voor zorgen dat het geen baby hapje wordt waar je geen tanden voor nodig hebt.Dat gaat toch op voor 99% van de vegetatie gerechten?
Ja, had versterking
Het is een alles in 1 crockpot. Zit ook een airfryer functie in.Dat is een snelkookpan, toch?
Beetje zonde, als het ook zo kan, of met zo'n slim stopcontact
![]()
Digitale weektimer met LCD-scherm kopen! | HORNBACH
Digitale weektimer met LCD-scherm kopen bij HORNBACH | Eenvoudig online bestellen | Thuisbezorgd of afhalen in jouw vestiging | Laagste prijsgarantie | 30 dagen Bedenktijdwww.hornbach.nl
Haha! Ik heb 'm ook nog maar amper gebruikt. Van de week dit met rode wijn, nog nooit zulke malse kip gehad
![]()
BarbaarDat gaat toch op voor 99% van de vegetatie gerechten?