ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfizer monster energy. Drinkbare booster?
![]()
![]()
Boerenomelette met ham, kaas, ui, champignon, olijf, jalapeño en bosui op 3 boterhammen met hummus.

ik krijg het nooit voor elkaar om mijn omelette heel om te draaien zodat die heel blijft![]()

Als die plakt goede pan kopen en anders gewoon op een deksel laten vallen en dan deksel omdraaien.
Zo moeilijk ist niet..![]()
Je kan hem ook op een bord schuiven, pan op zijn kop erop en dan alles omdraaien.Dan zit heel die deksel onder het ei. Het is niet zo dat die aan de pan blijft plakkenmaar mrt optillen gaat die kapot.
Pan op laag vuur (anders wordt ie te bruin) en wachten tot ie redelijk gaar is. Dat alleen de bovenlaag nog wat nat is. En dan dit:ik krijg het nooit voor elkaar om mijn omelette heel om te draaien zodat die heel blijft![]()
En dan redelijk hoog in de oven, boven onder warmte(200 C) en ovendeur openlaten zodat het handvat van de pan niet smelt. Dus alleen het metalen gedeelte zit in de oven.Of niet omdraaien, maar eventjes in de oven of onder een grill.
Waarom omdraaien, eventueel een deksel of andere pan op z'n kop erop om de bovenzijde te garen?ik krijg het nooit voor elkaar om mijn omelette heel om te draaien zodat die heel blijft![]()
Gewoon 2 pannen gebruiken, of een hele brede spatel.ik krijg het nooit voor elkaar om mijn omelette heel om te draaien zodat die heel blijft![]()
Mocht het echt niet lukken.Dan zit heel die deksel onder het ei. Het is niet zo dat die aan de pan blijft plakkenmaar mrt optillen gaat die kapot.
Heb echt ontzettend veel zin in zalm nu.Gister
Salade met wilde zalm, ambachtelijk gerookt op 2 wijzen, vers uit Finland (vriend van kwam net terug van vakantie).
![]()
![]()
Niet te vergelijken met wat je hier krijgt. Heel erg nice.
Eergister
Tagliatelle met een champignonsausje en wat spinazie.
![]()
Straks: Kai pad med mamuang
Heb je na de foto van @ak ook ontzettend veel zin in hondenbrokken?