- Waardering
- 22.485
Heb je na de foto van @ak ook ontzettend veel zin in hondenbrokken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je na de foto van @ak ook ontzettend veel zin in hondenbrokken?
Ik wil nog steeds een keer brokken proberen, heb wel de koekjes op maar brokken nog niet.Heb je na de foto van @ak ook ontzettend veel zin in hondenbrokken?
Iemand aanraders?Ik wil nog steeds een keer brokken proberen, heb wel de koekjes op maar brokken nog niet.
Bereid je het zelf, of wordt het met liefde voor je gemaakt?
Vraag de vrouw van @ak 🌚
> 5000 kcal, maar geen saus?
Met basmati rijst uit een bakje zie ik.

Enig idee hoeveel calorieën er ik hondenvoer zit?
Brrr, alleen de gedachte al.

Er bestaan kruiden he
Kom niet uit met me vetten, soms appelmoes.
Word voor me gemaakt, dat deel met liefde laat ik even in het midden…Bereid je het zelf, of wordt het met liefde voor je gemaakt?
Ketchup, curry, bbq saus, chili saus, ...
The one sauce to rule them all
Toevallig dat we die wel hebben aangezien me partner wel van de hete saus is. Ikzelf moet mee schijten als ik het al ruik.The one sauce to rule them all
![]()
Per 100 g
![]()
Niet die van Go-Tan want daar zit veel suiker in maar deze met de Haan (uit de USA).
Of die ekte ekte met de gans (die komt uit het plaatsje Sriracha in Thailand).
Die met rode dop is beterThe one sauce to rule them all
![]()
Per 100 g
![]()
Niet die smerige van Go-Tan want daar zit veel suiker in maar deze met de Haan (uit de USA).
Of die ekte ekte original met de gans (die komt uit het plaatsje Sriracha in Thailand).
Beiden zijn verkrijgbaar bij je toko of misschien zelfs wel in de grote supermarkt (zoals een AH XXL).
Go tan sweet chilli ❤The one sauce to rule them all
![]()
Per 100 g
![]()
Niet die smerige van Go-Tan want daar zit veel suiker in maar deze met de Haan (uit de USA).
Of die ekte ekte original met de gans (die komt uit het plaatsje Sriracha in Thailand).
Beiden zijn verkrijgbaar bij je toko of misschien zelfs wel in de grote supermarkt (zoals een AH XXL).