MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Toevallig dat we die wel hebben aangezien me partner wel van de hete saus is. Ikzelf moet mee schijten als ik het al ruik.
Dat is wel een dingetje van jou hè. Cafeïne = schijten. Preworkout? Schijten. Hete saus... Ook al schijten.

Begin me rustig aan toch zorgen te maken over ons ritje naar Nieuwegein :roflol:

Presentatie is wat telt.

26DFE90E-C436-4638-B7D5-A409721E9ACA.jpeg
IMG_20220223_191034_edit_6810824931252.jpg

😬

Dat is wel een dingetje van jou hè. Cafeïne = schijten. Preworkout? Schijten. Hete saus... Ook al schijten.

Begin me rustig aan toch zorgen te maken over ons ritje naar Nieuwegein :roflol:
No worries, anders ff stoppen bij de shell, mee paar worstenbroodjes halen. 🤙

Weer zo'n typisch Amerikaanse manier van kcal vermelden. Product met pepers, suiker etc en dan 0 kcal per portie (portie is dan weer zo klein dat ze het als 0 kcal mogen vermelden).

• Haha
Waarderingen: AK
Weer zo'n typisch Amerikaanse manier van kcal vermelden. Product met pepers, suiker etc en dan 0 kcal per portie (portie is dan weer zo klein dat ze het als 0 kcal mogen vermelden).
Toch wel vreemd dat ik niet snel een goede kcal kan vinden voor dit product.

Aan de andere kant, het is hot sauce. Als je hier deciliters van eet dan is het burnen van caloriën je minste probleem :roflol:.

Toch wel vreemd dat ik niet snel een goede kcal kan vinden voor dit product.

Aan de andere kant, het is hot sauce. Als je hier deciliters van eet dan is het burnen van caloriën je minste probleem :roflol:.
Something's gonna burn though, once on te way in, once on the way out...

Something's gonna burn though, once on te way in, once on the way out...
The way in is niet het probleem ;).
Ik best redelijk resistent voor sriracha. Kan er makkelijk een eetlepel van eten zonder ergens last van te hebben. Gaat hier een grote fles per 2 maanden doorheen.

Maar die darmkrampen en burning sensations van je ari blijven lastig. Een bidet helpt wel (heel goed trouwens), maar die heb ik niet.

The way in is niet het probleem ;).
Ik best redelijk resistent voor sriracha. Kan er makkelijk een eetlepel van eten zonder ergens last van te hebben. Gaat hier een grote fles per 2 maanden doorheen.

Maar die darmkrampen en burning sensations van je ari blijven lastig. Een bidet helpt wel (heel goed trouwens), maar die heb ik niet.
Ik heb echt nog nooit last aan de uitgang gehad van pittig eten en dat doe ik toch ook met enige regelmaat.

IMG_20220224_114656.jpg

5 egg whites
0,5 eetlepel olie
200gr cavolo nero
1 rode peper
150gr amoy noodles

Gerookte paprikapoeder
Knoflookpoeder
Curry poeder
Soja saus
Sriracha

440 cal