ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er toch heel goed en ook voedzaam en vullend uit. Vind dat lekker op een turks brood bijv![]()
Last night dinner..
Soort van chili con carne. Alleen dan met jonge kapucijners, en zonder kruiden (kwam er thuis pas achter dat die op waren). Een shitload zout maakt een hoop goed.![]()
Klok je die in 1 keer weg? Had ooit 1200 cal weight gainers in huis, deed ik wel echt paar minuten overNormaal zou ik deze maaltijd splitten over 2 shakes
![]()
![]()
Drink het zo snel mogelijk op anders veranderd de structuur en dan krijg je meer een papje. Normaal is het ook de helft minder dan nu en pak ik een shake smorgens en begin vd avond, alleen timing was vandaag ff een issue.Klok je die in 1 keer weg? Had ooit 1200 cal weight gainers in huis, deed ik wel echt paar minuten over
Wat is eigk het voordeel van overnight oats? Zou dat het lekkerder maken?Voor de food guru's hier; Boeit het met overnight oats of je de whey er de avond er voor in doet of de ochtend?
Heb wel eens ergens gehoord dat de kwaliteit van whey minder wordt als het te lang gemixt is oid.
Lekkerder en ik verteer het veel beter.Wat is eigk het voordeel van overnight oats? Zou dat het lekkerder maken?
Voor de food guru's hier; Boeit het met overnight oats of je de whey er de avond er voor in doet of de ochtend?
Heb wel eens ergens gehoord dat de kwaliteit van whey minder wordt als het te lang gemixt is oid.
Maakt niet uit.Voor de food guru's hier; Boeit het met overnight oats of je de whey er de avond er voor in doet of de ochtend?
ThanksBuiten de koelkast bederft het in een paar uur, maar één nacht in de koelkast zou geen probleem moeten zijn.
Nee leek mij inderdaad ook niet, thanks!Maakt niet uit.
De eiwitten uit de melk of yoghurt/kwark worden toch ook niet minder in kwaliteit bij overnight oats.
Mits in de koelkast bewaard uiteraard.
Nee geen probleem, volgens mij alleen het geval bij verhitting dus als het de magnetron ingaat.Voor de food guru's hier; Boeit het met overnight oats of je de whey er de avond er voor in doet of de ochtend?
Minder volume dus handig als je veel kcal eet.Wat is eigk het voordeel van overnight oats? Zou dat het lekkerder maken?
Ja dat van de magnetron wist ik idd, thanks!Nee geen probleem, volgens mij alleen het geval bij verhitting dus als het de magnetron ingaat.
Minder volume dus handig als je veel kcal eet.
In de magnetron wordt het juist heel dik (afhankelijk van de hoeveelheid water natuurlijk) en in de koelkast worden de havervlokken eigenlijk alleen maar zacht en de substantie iets dikker maar niet heel veel eigenlijk. Maar alles zal afhangen van de hoeveelheid water die je gebruikt.Ja dat van de magnetron wist ik idd, thanks!
Wat betreft het volume, bedoel je het niet andersom? Ik ervaar juist dat de havermout etc opzwellen gedurende de nacht waardoor het dus juist meer lijkt.
Magnetron zou ook geen probleem moeten zijn volgens mij. Ik heb al een jaar of twee geen oats meer op maar ik deed altijd water + oats -> magnetron -> whey -> magnetron en vanaf daar wat tweaken nog.Nee geen probleem, volgens mij alleen het geval bij verhitting dus als het de magnetron ingaat.
Minder volume dus handig als je veel kcal eet.
Nooit overnight oats gehad maar in de cut is warme oats altijd m'n favoriete meal, dieper in de bulk kan ik geen hap oats meer weg krijgen. Misschien als ik het weer wil eten dat ik creamofrice eens een kans geef.Lastig te bepalen waar we nu precies naar kijken..