MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Helaas niet. Kan wel een beetje hebben maar dingen zoals bijvoorbeeld kwark zijn echt een drama.
Herkenbaar....
er zijn wel lactose vrije kazen
en van minus L ook.

Maar gezien je overweging ook niet dierlijk ... tja dan is het inderdaad nepkaas met nauwelijks eiwit helaas.
Zolang het maar smaakt :)

Paprika tukkies plus low calorie komkommer
20220303_175723.jpg

Vind ze er best een beetje sneu uit zien, vooral voor iemand die 5k kcal weg moet beuken op een dag...

Precies mijn gedachte. Beetje weinig vulling. :o

En dan ook nog een volkorenwrap. Ik vind die dingen behoorlijk droog (volgens mij zijn die van @ak dat ook, aangezien die bovenste al gescheurd op de foto staat).

Wel lekker clean. :thumbup:

• Like
Waarderingen: AK
  • Like
Waarderingen: AK
Groente skip ik volume vs de kcal absoluut niet waard momenteel. Vandaar vrij basic,

Maar dat zijn al mijn gerechten. 🙋‍♂️
Zal ik redelijke machtige wraps voor ons bouwen voor onderweg richting de meet? :)

Kan je zelfs de kcal en macro's dagen van te voren laten weten als je dat aanbod leuk zou vinden. Hebben we mooi 1,5u de tijd om dat te laten zakken onderweg voor de workout.

Zelf eet ik ook heel basic. Soms gewoon gekookte pasta met eieren. Koud.

Maar in dit geval zou ik voor een zachtere niet-volkoren wrap gekozen hebben. Dat snaait wat makkelijker weg dan die droge volkoren variant. Zeker als je weinig saus toevoegt, en qua macro's maakt het zoveel verschil niet. En dan wat rundertartaar of zo, ook minder droog en vergelijkbare macro's met kip.

Even een tipje, maar deze knagen ook goed weg voor wanneer je veel kcals moet rammen:

1646329636257.png

Beetje hummus of zuivelspread, kip vis of ei erop, rollen en hoppa. :penis:

Zelf eet ik ook heel basic. Soms gewoon gekookte pasta met eieren. Koud.

Maar in dit geval zou ik voor een zachtere niet-volkoren wrap gekozen hebben. Dat snaait wat makkelijker weg dan die droge volkoren variant. Zeker als je weinig saus toevoegt, en qua macro's maakt het zoveel verschil niet. En dan wat rundertartaar of zo, ook minder droog en vergelijkbare macro's met kip.
Normaal doet hij het in een blender.:roflol:

Terug
Naar boven