AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Brood met zelfgemaakte pinda/chocopasta :D. Was de bedoeling om 75/25 pinda/hazelnootpasta met stukjes chocola te hebben, maar was vergeten dat het nog af moest koelen. Geen chocolate chip meer overgebleven..:roflol: Smaakt naar pindakaas gemengd met chocopasta, mission failed succesfully.
IMG_20220302_135046.jpg

Lastig te bepalen waar we nu precies naar kijken.. :

Nep kaas heb ik nog weinig goede verhalen over gehoord?
Deze is best oké, wel alleen in ovenschotels. Ah plantaardige rasp goudse.

Edit: maar klopt. De meeste wannabe kaas is echt verschrikkelijk :roflol:

Nep kaas?Heb je kaas light met weinig kcal dan?

Nee dat is er wel minder aan. Eerder op de dag gelukkig al 150g meegepakt.

Helaas niet. Kan wel een beetje hebben maar dingen zoals bijvoorbeeld kwark zijn echt een drama.
Je moet die lactose vrije protein poeder hebben van xxl vanille die vond ik echt lekker

Nee dat is er wel minder aan. Eerder op de dag gelukkig al 150g meegepakt.

Helaas niet. Kan wel een beetje hebben maar dingen zoals bijvoorbeeld kwark zijn echt een drama.
In de meeste kazen zit haast geen lactose, belegen of oude kaas is goed te doen tenzij je echt hyper gevoelig bent

Je moet die lactose vrije protein poeder hebben van xxl vanille die vond ik echt lekker
Heb whey hydrolisaat van xxl. Die is top en geen lactose :) Heb ook plantaardige geprobeerd maar bahbah...
In de meeste kazen zit haast geen lactose, belegen of oude kaas is goed te doen tenzij je echt hyper gevoelig bent
Weet ik. Alle suikers in zuivelproducten zijn lactose. Maar heb ook lange tijd vegan gegeten, vind die kaas in die schotel hartstikke prima, heb hem zelfs ooit gemaakt met belegen kaas en toen vond ik hem minder lekker. Dus minder dierlijks + lekkerder + 0 lactose is hierin de overweging.

Heb whey hydrolisaat van xxl. Die is top en geen lactose :) Heb ook plantaardige geprobeerd maar bahbah...

Weet ik. Alle suikers in zuivelproducten zijn lactose. Maar heb ook lange tijd vegan gegeten, vind die kaas in die schotel hartstikke prima, heb hem zelfs ooit gemaakt met belegen kaas en toen vond ik hem minder lekker. Dus minder dierlijks + lekkerder + 0 lactose is hierin de overweging.
Xxl is het beste bedrijf

Terug
Naar boven