- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
400g chinese groenten. 92g zilvervliesrijst. 175g Garden Gourmet filet pieces (mediterraans). In 12g bakboter.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
400g chinese groenten. 92g zilvervliesrijst. 175g Garden Gourmet filet pieces (mediterraans). In 12g bakboter.
Lastig te bepalen waar we nu precies naar kijken.. :
Nep kaas heb ik nog weinig goede verhalen over gehoord?950kcal lazy vegan saté saus iets.
![]()
Vs
820kcal groenten-aardappel-pasta-wannebe kaas.
![]()
Deze is best oké, wel alleen in ovenschotels. Ah plantaardige rasp goudse.Lastig te bepalen waar we nu precies naar kijken.. :
Nep kaas heb ik nog weinig goede verhalen over gehoord?

Lactose intolerantie.
Helemaal geen protein.. 😕
Kan je niet tegen lactose
Nee dat is er wel minder aan. Eerder op de dag gelukkig al 150g meegepakt.
Helaas niet. Kan wel een beetje hebben maar dingen zoals bijvoorbeeld kwark zijn echt een drama.
Je moet die lactose vrije protein poeder hebben van xxl vanille die vond ik echt lekkerNee dat is er wel minder aan. Eerder op de dag gelukkig al 150g meegepakt.
Helaas niet. Kan wel een beetje hebben maar dingen zoals bijvoorbeeld kwark zijn echt een drama.
In de meeste kazen zit haast geen lactose, belegen of oude kaas is goed te doen tenzij je echt hyper gevoelig bentNee dat is er wel minder aan. Eerder op de dag gelukkig al 150g meegepakt.
Heb whey hydrolisaat van xxl. Die is top en geen lactoseJe moet die lactose vrije protein poeder hebben van xxl vanille die vond ik echt lekker
Heb ook plantaardige geprobeerd maar bahbah...Weet ik. Alle suikers in zuivelproducten zijn lactose. Maar heb ook lange tijd vegan gegeten, vind die kaas in die schotel hartstikke prima, heb hem zelfs ooit gemaakt met belegen kaas en toen vond ik hem minder lekker. Dus minder dierlijks + lekkerder + 0 lactose is hierin de overweging.In de meeste kazen zit haast geen lactose, belegen of oude kaas is goed te doen tenzij je echt hyper gevoelig bent
Xxl is het beste bedrijfHeb whey hydrolisaat van xxl. Die is top en geen lactoseHeb ook plantaardige geprobeerd maar bahbah...
Weet ik. Alle suikers in zuivelproducten zijn lactose. Maar heb ook lange tijd vegan gegeten, vind die kaas in die schotel hartstikke prima, heb hem zelfs ooit gemaakt met belegen kaas en toen vond ik hem minder lekker. Dus minder dierlijks + lekkerder + 0 lactose is hierin de overweging.
Iemand wil in de toekomst gesponsord worden. Ambitie = goed!
Gesponserd zal ik niet worden ben geen ster in influencenIemand wil in de toekomst gesponsord worden. Ambitie = goed!
Tip: doe dan wel ff een mention, dan ziet ie het ook.