Dus je standaarden aanpassen als je wijzer wordt kan je wel.Was 1 van de eerste instant noodles in Nederland. Waren de eerste die ik ooit gegeten heb. Vond ze toen geniaal. Nu een matig 6je.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus je standaarden aanpassen als je wijzer wordt kan je wel.Was 1 van de eerste instant noodles in Nederland. Waren de eerste die ik ooit gegeten heb. Vond ze toen geniaal. Nu een matig 6je.

Nee, je smaak verandert naarmate je ouder en volwassen wordt.Dus je standaarden aanpassen als je wijzer wordt kan je wel.![]()
Gegaard op 54°C, daarna een half minuutje per kant geschroeid met een onkruidbrander. Net na het aansnijden is het altijd nog wat grijs, het wordt vanzelf nog iets roder.En voor vanavond o.a. sous vide gegaarde flank steak.
![]()
Ik heb net 1,50 uitgegeven voor zakkie maischips van nog keen 12 chippiesPrijzig, maar wel goed te eten. Eens kijken of je dat zelf kunt maken.
![]()
Veggie snats?
Bij @BB had ik ook altijd dat een cut me niet zo erg leek bij dit soort foto's., smakelijk!
Snaqs.Veggie snats?
O het is snaqs.
Bloemen en dan frituren of in de oven?
Dat ziet er goed uit, wat zit erop de kip??

Ze hadden het met een lekker sausje gemaakt zou niet weten wat