Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Word wel anders als je straks paar kinders hebt die alles constant onder schijten en vies maken. Voor we de kleine hadden was ons huis net een showroom elke dag, nu is het langzaam aan het veranderen in een speeltuin.

Word wel anders als je straks paar kinders hebt die alles constant onder schijten en vies maken. Voor we de kleine hadden was ons huis net een showroom elke dag, nu is het langzaam aan het veranderen in een speeltuin.

Wacht maar als ze 2 zijn en lekker een handje potgrond in hun mond stoppen bijv🤷‍♂️

• Wow
Waarderingen: AK
Lasagne op werk

8EFFC2A2-CC0D-403B-955C-5D803B753507.jpeg

Weet niet of dit het correcte topic is maar heeft iemand 1000kcal avond eten ideeën? Hoeft zeker niet clean te zijn:p Alleen moet ik het wel zelf maken dus geen afhaal shit.
Is trouwens een halve kilo shoarma met 2 wraps, sla tomaat en een paar kilo aan knoflook en sriracha saus geworden.

20220327_130748.jpg

Je zou het misschien niet zeggen, maar ik ben nogal fan van instant noodles :D. Elke keer als ik ergens nieuwe noodles zie moet ik ze proberen.

20220327_132458.jpg

Zeer nice voor een yum yum noodle, die meestal wat saaier zijn qua smaak. Is wel iets van €1 (dus 2x zo duur als de normale) maar de smaak is top en in balans. 1 van de betere noodles die ik heb gehad.

Een 8,5

20220327_130748.jpg

Je zou het misschien niet zeggen, maar ik ben nogal fan van instant noodles :D. Elke keer als ik ergens nieuwe noodles zie moet ik ze proberen.

20220327_132458.jpg

Zeer nice voor een yum yum noodle, die meestal wat saaier zijn qua smaak. Is wel iets van €1 (dus 2x zo duur als de normale) maar de smaak is top en in balans. 1 van de betere noodles die ik heb gehad.

Een 8,5
Ik hou er ook wel van, heb trouwens nog nooit die van Unox gegeten. Is dat wat?

Terug
Naar boven