Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan wel lachen @apfelstrudel, maar die bordjes van jou doen me ook wel eens aan mezelf twijfelen.

Extra krokant zo te zien
Valt mee
Pre workout meal ook de laatste maaltijd voor vandaag😝
Zo vroeg al je laatste maaltijdPre workout meal ook de laatste maaltijd voor vandaag😝

Mwah nee komt precies goed uit als ik klaar ben met trainen ga ik op bed. Op werk eet ik 6 plakken brood.Zo vroeg al je laatste maaltijd
Inb4 honger vanavond![]()
Veel slaap nodig dus.Mwah nee komt precies goed uit als ik klaar ben met trainen ga ik op bed. Op werk eet ik 6 plakken brood.

Ik zou wakker worden van honger man.Mwah nee komt precies goed uit als ik klaar ben met trainen ga ik op bed. Op werk eet ik 6 plakken brood.
6 sneetjes is eerder een snackVeel slaap nodig dus.
Maar niets post workout?
6 sneetjes is ontbijt![]()

100 gr havermout =360 kcal6 sneetjes is eerder een snack
Het is pas 'n ontbijt als je minimaal 100gr havermout eet.
Gaat meer om de havermout en brood, calorieen zijn gemaakt door de overheid om ons onder controle te houden.100 gr havermout =360 kcal
6 snee brood = 200 gram = 460 kcal
Dar scheelt.... krijg ik geen boete met mijn 3x per dag pasta/rijstGaat meer om de havermout en brood, calorieen zijn gemaakt door de overheid om ons onder controle te houden.
naast mijn 2x per dag havermout.