- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh ok. Klinkt ook als iets met billen

Het zou lekker kunnen zijn, als je even experimenteert met whey. Eenmaal een echt goede gevonden en het is een stuk beter te doen.![]()
En 80gr blauwe bessen.
Het smaakt niet zo lekker maar dit is het gevalletje eten voor de gains

Het zou lekker kunnen zijn, als je even experimenteert met whey. Eenmaal een echt goede gevonden en het is een stuk beter te doen.
Ik vind dit juist eindelijke een goede food pic van je 👌😋
Havermout + blauwe bessen + cookies and cream is idd een ijzersterke combi.Ik eet80gr havermout
1 schep cookies and cream whey van xxl
100gr blauwe bessen
15 gr pindakaas
Heerlijke smaak zou het zo paar x per dag kunnen eten👌
Ik vind dit juist eindelijke een goede food pic van je 👌😋
Ik meestal als pre workout 55gr Brinta, 1 shep Chocolade Brownie of Salted Caramel of Cookies 'n Cream, 1 grote banaan, 10gr pindakaas en 15gr honing. Kei lekker.Ik eet80gr havermout
1 schep cookies and cream whey van xxl
100gr blauwe bessen
15 gr pindakaas
Heerlijke smaak zou het zo paar x per dag kunnen eten👌
Havermout + blauwe bessen + cookies and cream is idd een ijzersterke combi.
Die van XXL ken ik nog niet. Maar met cookies and cream zit je eigk altijd wel goed tegenwoordig, wel merk het ook is.
Appel en ei en feta
Heb ook wel eens getwijfeld hellofresh te proberen, maar er zitten verdomd veel calorieen / serving in die maaltijden 😲
Heb der ook wel eens naar gekeken. Maar gemiddeld tussen 600 en 700 kcal. Das vrij normaal voor een avondmaaltijd.Heb ook wel eens getwijfeld hellofresh te proberen, maar er zitten verdomd veel calorieen / serving in die maaltijden 😲