XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ook lekker is afwisselen met mango. Maar vind het een lekker ontbijt die makkelijk weg eet, en makkelijk mee te nemen ook!
Same, maar ik warm het liever op, en in prep doe ik het tegenwoordig in de oven met minimaal water, is nu net bananenbrood die je moet lepelen
20220428_094359.jpg

Voor, maar heel de nacht in de koelkast met water gestaan (overnight oats)
En daarna 45 min 220 graden in de oven
20220428_103028.jpg

Ja in die 45 minuten heb ik mijn sokken aan kunnen krijgen

Ps ja ik gebruik een paar keer dezelfde kom want zet niet elke dag de vaatwasser aan

IMG_20220429_091145.jpg

PWO ontbijt. 2 voor de prijs van 1, jalapenoburgers bij de ap. Don't mind if I do :p.

Protein bars zijn van de lidl, nu maar 34 cent per stuk. Voor 1,36 heb je 500 cal en 32,5 gr eiwit. Makkelijk in de bulk en on the go 💪💪

Alleen de burgers opgekregen 😵

Same, maar ik warm het liever op, en in prep doe ik het tegenwoordig in de oven met minimaal water, is nu net bananenbrood die je moet lepelen
20220428_094359.jpg

Voor, maar heel de nacht in de koelkast met water gestaan (overnight oats)
En daarna 45 min 220 graden in de oven
20220428_103028.jpg

Ja in die 45 minuten heb ik mijn sokken aan kunnen krijgen

Ps ja ik gebruik een paar keer dezelfde kom want zet niet elke dag de vaatwasser aan

Is wel.een ideetje met dat opwarmen op die manier👌

20220429_103948.jpg

Echt? Ik vind dat er geen patat tegen friet op kan eigenlijk.
Friet is de bereidingswijze. Frituur.
Patat is het product. De aardappel.

Eigenlijk is het dus patat frites.
Maar als je moet kiezen is patat natuurlijk logischer. Al die zuiderlingen snappen er gewoon niet zoveel van.:D

Maar als je moet kiezen is patat natuurlijk logischer. Al die zuiderlingen snappen er gewoon niet zoveel van.:D
Friet is toch een heel andere aardappel. Dacht een Belgische hardkoker.

Frites is toch logischer, anders kan je ook gekookte aardappel of puree krijgen.

Noorderlingen zijn druk doende de taal aan te passen voor als frituren niet meer mag van GroenLinks en D66. Dat uitgerekend jij hieraan meedoet vind ik schandalig!

Deze Northman steunt het Zuiden in hun verzet.

Frites is toch logischer, anders kan je ook gekookte aardappel of puree krijgen.

Noorderlingen zijn druk doende de taal aan te passen voor als frituren niet meer mag van GroenLinks en D66. Dat uitgerekend jij hieraan meedoet vind ik schandalig!

Deze Northman steunt het Zuiden in hun verzet.
Een snackbar verkoopt helemaal geen gekookte aardappelen of aardappel puree :).

Maar wel andere frituur producten.

Terug
Naar boven