Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naast radicale downhiller ook een kleine vampier.
Ziet er niet uit alof het al loopt.Over een paar jaar als je er ook zo een thuis hebt rondlopen dan snap je het wel…
![]()
Vlees dat zo rauw was dat ie het van een levend dier moest afknagen?
Lekkere friet!
Tomaat, komkommer, rauwe ui, blaadje sla en ketchup. Wat kesbeke Amsterdamse uien on the sideDat ziet er uit als goede patat, maar komkommer op de hamburger lijkt mij echt niet lekker.

beetje crunch en wel lekker fris. kan prima! had geen zin om al die andere ingredienten erbij te halen, sla, ui, tomaat etc. En alleen tomaat geeft dan te weinig crunch. Dus dan opteer ik voor een komkommer.Dat ziet er uit als goede patat, maar komkommer op de hamburger lijkt mij echt niet lekker.
Ik heb toevallig net ruim 100gr koolhydraten weg getikt. Griekse yoghurt+brinta+coco pops met een appel, was later dus heb maar wat coco pops erin geflikkerd voor de kcalPre bed meal:
3 bruine broodjes
5 hele eieren
50gr ham
Mayo green 30ml
56 E / 67 K / 31 V / 800 kcal
Liefst geen koolhydraten voor het slapen, maar zat er vandaag niet in.
![]()

Ah wat schattig, Ted Bundy toen ie klein was.
Alleen paupers halen friet in een restaurant.

Zie je wel dat het friet is!
Het is dubbelzinnig.Zie je wel dat het friet is!
Bijna standaard op restaurant friet bijbestellen, als dat pauper is, dan is dat zo, me hungry!
Paupers bestellen patat.
Ja!Het is dubbelzinnig.
Is friet bestellen pauper omdat het eigenlijk patat is? Of is frietjes/papat bestellen in een restaurant überhaupt pauper?
ondertussen is mijn zoon 6 en ik werk 7/7 altijd met de vroege, dus 4u15 bed uit.. ga al vroeger slapen dan men eigen zoon xDOver een paar jaar als je er ook zo een thuis hebt rondlopen dan snap je het wel…
![]()
Het is natuurlijk helemaal niet pauper om papat te bestellen. Gewoon lkkr etenJa!
Als ik trek heb, bestel ik friet bij, of dat volgens iemand pauper is interesseert me eigenlijk niets.
.Zal,hem wel uit de verpakking halen en even in de pan doen voor je hem op gaat eten