- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Zou @apfelstrudel goed kunnen frituren?Juist, en een restaurant is waar van friet friet gemaakt wordt.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou @apfelstrudel goed kunnen frituren?Juist, en een restaurant is waar van friet friet gemaakt wordt.

Voor zover ik hem hier heb leren kennen schat ik in dat dat zijn superkracht is.
Ik ben echt van het zelf maken koken enzo. Daarom heb ik ervoor gekozen geen frituur in huis te nemen. Is mij gewoonweg te min. Mijn kookkunsten moet je gewoon onderhouden anders verlies je het gevoel voor koken.
Maar jouw cokeskills zijn dan ook niet van deze wereld.Ik ben echt van het zelf maken koken enzo. Daarom heb ik ervoor gekozen geen frituur in huis te nemen. Is mij gewoonweg te min. Mijn kookkunsten moet je gewoon onderhouden anders verlies je het gevoel voor koken.
![]()
Maar jouw cokeskills zijn dan ook niet van deze wereld.
Niets erger dan een chef die dat zou zien als zich verlagen tot.
Je hoort mij nooit klagen.Niets erger dan een chef die dat zou zien als zich verlagen tot.![]()
BBQ is free proteinzz
Buiten het roombotervet om, ik weeg nu echt al 2 jaar ofzo m'n eten af, meestal kan je dan best wel goed een inschatting maken voor dat soort dingenNiet afgewogen en vol roombotervet, kost me 2 dagen van de week preppen en clean eten.
Buiten het roombotervet om, ik weeg nu echt al 2 jaar ofzo m'n eten af, meestal kan je dan best wel goed een inschatting maken voor dat soort dingen
Ideaal is het natuurlijk zeker niet
Bbq is helemaal niet zo slecht zolang je de sausjes laat staan.
Wat ik altijd doe is alleen vlees, f**k die salades want die zijn pas caloriebommenBbq is helemaal niet zo slecht zolang je de sausjes laat staan.
Bbq is helemaal niet zo slecht zolang je de sausjes laat staan.
Ga jij nu al naar bed toe dan? Of was dit van gisteren.Pre bed meal:
3 bruine broodjes
5 hele eieren
50gr ham
Mayo green 30ml
56 E / 67 K / 31 V / 800 kcal
Liefst geen koolhydraten voor het slapen, maar zat er vandaag niet in.
![]()
Over een paar jaar als je er ook zo een thuis hebt rondlopen dan snap je het wel…Ga jij nu al naar bed toe dan? Of was dit van gisteren.