AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Paar slimme keuzes gemaakt waardoor dat niet meer hoeft. Zonder te werken kan je ook een inkomen genereren. Ergens in loondienst gaan is domste wat je kunt doen, zou ernaast altijd een business voor jezelf beginnen en dat maximaal proberen uitbouwen anders zit je tot je 70ste jezelf naar de ellende te werken.
Je kan je werk ook gewoon heel erg leuk vinden. Ik doe het met veel liefde dus het is niet altijd zo zwart wit zoals jij schetst

Rubber recycling, import/export van gebruikte autobanden, familie bedrijf.
Dropshipping op bol/amazon (o.a elektronica/gadgets/welness artikelen)
Crypto gekocht in de drop van 2016 feb/maart en 90% verkocht vorig jaar en geïnvesteerd in goedkope woningen (chalets) voor de particuliere verhuur aan voornamelijk gescheiden papas die een noodwoning nodig hebben en een te hoog inkomen hebben voor de sociale huursector en dus noodgedwongen ergens heen moeten particulier.

Alles draait eigenlijk vrijwel zonder mij dus hoef niet al teveel uren hierin te draaien pw. Vandaar bezig met een nieuw project en dat word iets via sociale media anno 2023 zodra de kleine iets ouder is en ik meer tijd ergens anders in kan steken.
Goed geregelt zo te zien, als ik geld zou hebben:hahaha:zou ik zelf ook investeren in woningen. Social media is trouwens ook een goed idee, alleen heb ik een rotkop om naar te kijken.

Je kan je werk ook gewoon heel erg leuk vinden. Ik doe het met veel liefde dus het is niet altijd zo zwart wit zoals jij schetst
Ja dat kan maar voor veel mensen is dat helaas ook weer niet zo erg leuk.. Ik kan bijvoorbeeld niet mijn 'droom' baan of iets in die richting niet uitvoeren waardoor ik mezelf toch altijd moet forceren tot een baan die ik niet wil.

Ik vind me werk ook wel leuk.

Maar ga liever elke dag op avontuur met de fam richting het zwembad of dierentuin 🤪

Crypto gekocht in de drop van 2016 feb/maart en 90% verkocht vorig jaar en geïnvesteerd in goedkope woningen (chalets) voor de particuliere verhuur aan voornamelijk gescheiden papas die een noodwoning nodig hebben en een te hoog inkomen hebben voor de sociale huursector en dus noodgedwongen ergens heen moeten particulier.

Alles draait eigenlijk vrijwel zonder mij dus hoef niet al teveel uren hierin te draaien pw. Vandaar bezig met een nieuw project en dat word iets via sociale media anno 2023 zodra de kleine iets ouder is en ik meer tijd ergens anders in kan steken.
Super awesome post hey! Hier hebben mensen iets aan. 😀 Als je nu voor loon blijft werken heb je binnenkort niets meer... Geld wordt niks meer waard. Dit soort goede voorbeelden kun je van leren.

Goed geregelt zo te zien, als ik geld zou hebben:hahaha:zou ik zelf ook investeren in woningen. Social media is trouwens ook een goed idee, alleen heb ik een rotkop om naar te kijken.

Als het je ligt, is het ook wel aan te raden om te leren programmeren/webdesign of iets in die trant - kun je altijd wel iets mee en geen aparte opleiding voor nodig (veel mensen leren het gewoon in hun vrije tijd)

Als het je ligt, is het ook wel aan te raden om te leren programmeren/webdesign of iets in die trant - kun je altijd wel iets mee en geen aparte opleiding voor nodig (veel mensen leren het gewoon in hun vrije tijd)
Precies wat ik ga doen:p Ik ga voor Software Developer, maar misschien UX Designer ofzo. Ff kijken hoe m'n hersenen erover denken.

Ik weet jou tzt te vinden voor een YouTube/insta collab. Even wat cross promotion ✅💪😁

• Heart
Waarderingen: AK
Precies wat ik ga doen:p Ik ga voor Software Developer, maar misschien UX Designer ofzo. Ff kijken hoe m'n hersenen erover denken.
Ben nou in m'n vrije tijd bezig met Python aan te leren, daarna ga ik denk Javascript of C# doen. Helaas moet ik me met (school) niveaus omhoog werken dus het kan nog ff duren voordat ik software developer kan studeren. Maar programmer / coderen zijn goede vaardigheden om te kunnen.:)

Na de 2e verjaardag hoopte je op dat je elke dag 8 uur van huis mag, watch my words🤣🤣
Tegen die tijd dan zal ik waarschijnlijk wat meer gaan werken. Vind nu die eerste maanden echt zonde om op te offeren. Snap ook niet als ouders zijnde dat je beide fulltime werkt en je kinderen 5 dagen pw wegbrengt naar de opvang echt zonde.

Tegen die tijd dan zal ik waarschijnlijk wat meer gaan werken. Vind nu die eerste maanden echt zonde om op te offeren. Snap ook niet als ouders zijnde dat je beide fulltime werkt en je kinderen 5 dagen pw wegbrengt naar de opvang echt zonde.
zonde van het geld? :trollface:

• Haha
Waarderingen: AK
Nee hoor maat, gewoon doen. Heb je netjes geregeld zo💪

Mijn vriendin is altijd thuisgebleven voor de kids. Geen opvang of gastouders. Vonden wij ook heel belangerijk. Nu werkt ze sweekends en savonds als ik thuis ben. Geef me kinderen graag onze normen en waarden mee, niet die van de opvang👍

Nee hoor maat, gewoon doen. Heb je netjes geregeld zo💪

Mijn vriendin is altijd thuisgebleven voor de kids. Geen opvang of gastouders. Vonden wij ook heel belangerijk. Nu werkt ze sweekends en savonds als ik thuis ben. Geef me kinderen graag onze normen en waarden mee, niet die van de opvang👍
Zometeen worden ze nog gender neutraal door die opvang. 'Tis 2022 he, is nog niet eens zo gek.

Kijk deze boy eens ff ondernemen. Lekker bezig pik.

Ondernemersgeest altijd +1

Terug
Naar boven