MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Goed geregelt zo te zien, als ik geld zou hebben:hahaha:zou ik zelf ook investeren in woningen. Social media is trouwens ook een goed idee, alleen heb ik een rotkop om naar te kijken.
Hier heb je bijv een goed vb wat de kracht van sociale media is. Mijn partner moet persee whey van “womens best”, omdat een influancer het ook gebruikt en de verpakking vrouwelijk/roze is. Betaald wel 25€ a 500gr, terwijl de macros idem dito zijn elders en bij myprotein 5kg a 60€ omgerekend 6€ / 500gram.

Als je hier een voet aan de grond krijgt kan je talloze mensen laten geloven dat product x magisch is aangezien influancer x het ook gebruikt. Maw woorden big kassa. Geld voor duizenden producten, dropshipping op massa schaal.

Sociale media is niet alleen interessant om je dagelijks leven tentoon te stellen, maar commercieel gezien een gigantisch sterk en goedkoop wapen.

699AB184-410D-475A-A161-9645A62B3EEC.jpeg

Bijlagen

• 6897DCA5-4438-4192-94A9-EF45772C90AE.jpeg
    6897DCA5-4438-4192-94A9-EF45772C90AE.jpeg
    225,2 KB · Weergaven: 26
Hier heb je bijv een goed vb wat de kracht van sociale media is. Mijn partner moet persee whey van “womens best”, omdat een influancer het ook gebruikt en de verpakking vrouwelijk/roze is. Betaald wel 25€ a 500gr, terwijl de macros idem dito zijn elders en bij myprotein 5kg a 60€ omgerekend 6€ / 500gram.

Als je hier een voet aan de grond krijgt kan je talloze mensen laten geloven dat product x magisch is aangezien influancer x het ook gebruikt. Maw woorden big kassa. Geld voor duizenden producten, dropshipping op massa schaal.

Sociale media is niet alleen interessant om je dagelijks leven tentoon te stellen, maar commercieel gezien een gigantisch sterk en goedkoop wapen.

Ben ik helaas van op de hoogte, kende iemand die moest whey van Mobicep want ja. Hij is bekend.

Zelf ben ik niet zo van het influencer zijn, maar het is een uitstekende keuze vooral als je een fitchick bent.

Het klinkt makkelijker dan het is. Als jij er goed mee verdient is ritselen 1 van je kwaliteiten. Mij lukt dat niet.

• Like
Waarderingen: AK
Nogmaals creatief denken, betaal persoon x om jou product te promoten als je het zelf niet kan.
Nogmaals, het klinkt echt makkelijker dan het is. Ik heb iets dergelijks geprobeerd, maar het is niets geworden en koste mij veel meer moeite en energie dan gewoon zo nu en dan naar mijn werkgever te gaan.

Nogmaals, het klinkt echt makkelijker dan het is. Ik heb iets dergelijks geprobeerd, maar het is niets geworden en koste mij veel meer moeite en energie dan gewoon zo nu en dan naar mijn werkgever te gaan.
Het is ook niet voor iedereen weggelegd natuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat het heel moeilijk hoeft te zijn. Dom volk zat wat met social media bakken met geld verdiend.

Laatst bewerkt:
Het is ook niet voor iedereen weggelegd natuurlijk, maar dat werkt niet zeggen dat het heel moeilijk hoeft te zijn. Dom volk zat wat met social media bakken met geld verdiend.
Ja, maar je moet het domme volk wel een beetje kunnen begrijpen wil je er aan kunnen verdienen.

En natuurlijk een beetje geluk hebben he.
Doorzettings vermogen, geluk is leuk alleen kan je daar niet op bouwen. Kijk om je heen winkelstraten lopen finaal leeg doordat de overhead kosten van een fysieke retail winkel onbetaalbaar zijn en doorberekend moeten worden aan de klant. Internet is vele malen goedkoper, internationaal bereikbaar en 24/7 open 0 concurrentie vs een fysieke winkel.
We streven naar een digitale toekomst of mensen het nu willen of niet. Je verdiend tegenwoordig meer aan een selfie van je kontje op insta dan dat je een 20 jarige opleiding hebt gedaan als chirurg en mensen geloven nog steeds dat “hard” werken en studeren het beste is, leven niet meer in 1993 waar ze je dat nog wijs konden maken. Take a risk, doe wat met je leven ipv tot je 70ste loonslaaf zijn en daarna van je pensioentje nog net de lidl kunnen betalen.

Als je hier een voet aan de grond krijgt kan je talloze mensen laten geloven dat product x magisch is aangezien influancer x het ook gebruikt. Maw woorden big kassa. Geld voor duizenden producten, dropshipping op massa

Mensen "oplichten" ligt niet in onze aard @Steks :trollface:

• Haha
Waarderingen: AK
Ja, maar je moet het domme volk wel een beetje kunnen begrijpen wil je er aan kunnen verdienen.
ja en zie maar eens duizenden en duizenden volgers aan te trekken. Is verdomde lastig! Men gaat niet zomaar volgen. Ben nu sinds juli 2020 bezig en zit nog niet eens op 10k. En dan doe ik het nog beter dan verreweg de meeste ook. Die komen niet verder dan een paar honderd. Sommige lui zitten wel op 10k maar die volgen dan zelf 5k ofzo. Je wilt ook die ratio goed houden.

Men kijkt altijd alleen naar de toppers maar er zijn duizenden en duizenden mannetjes die het proberen. En er gebeurd NIKS. Je moet al die duizenden motherfuckers zien te verslaan. Hoe ga je dat doen? Is niet zo makkelijk.

ja en zie maar eens duizenden en duizenden volgers aan te trekken. Is verdomde lastig! Men gaat niet zomaar volgen. Ben nu sinds juli 2020 bezig en zit nog niet eens op 10k. En dan doe ik het nog beter dan verreweg de meeste ook. Die komen niet verder dan een paar honderd. Sommige lui zitten wel op 10k maar die volgen dan zelf 5k ofzo. Je wilt ook die ratio goed houden.

Men kijkt altijd alleen naar de toppers maar er zijn duizenden en duizenden mannetjes die het proberen. En er gebeurd NIKS. Je moet al die duizenden motherfuckers zien te verslaan. Hoe ga je dat doen? Is niet zo makkelijk.
Je hebt grote plastic t**ten, een strak lichaampje en opgespoten lippen nodig. Succes gegarandeerd!

Mijn partner moet persee whey van “womens best”, omdat een influancer het ook gebruikt en de verpakking vrouwelijk/roze is. Betaald wel 25€ a 500gr, terwijl de macros idem dito zijn elders en bij myprotein 5kg a 60€ omgerekend 6€ / 500gram.
Lol als mijn partner dit zou willen dan ga ik volgas Lil Kleine op haar tot ze weer recht nadenkt.

Ik word altijd een beetje moe van die gasten met hun social media business adviezen. Echt goed geld verdienen dmv je biceps of een potje protein posten op insta is in werkelijkheid maar weggelegd voor een enkeling. En daarnaast is het ook de vraag of je dat écht moet willen. Het is misschien goodlife voor even, terwijl je trending bent, maar wat is je toekomstperspectief? Als je biceps opeens niet meer 50cm is, wat ga je dan doen?

Noem me maar old skool, maar echt goed en sustainable geld verdienen doe je gewoon door middel van 10000 uur per week obsessief bezig te zijn met je shit en iets te weten/kunnen/doen wat een ander niet kan. Mijn vader is al sinds ik een kleine jongen was het ultieme voorbeeld daar van. Het brengt zeker zijn offers met zich mee, want nu ik volwassen ben en kan terugkijken vind ik dat hij geen goede en liefdevolle vader is geweest, maar aan de andere kant heb ik daardoor nu op jonge leeftijd al mogelijkheden in de business waar een ander een moord voor zou doen.

Het is misschien goodlife voor even, terwijl je trending bent, maar wat is je toekomstperspectief? Als je biceps opeens niet meer 50cm is, wat ga je dan doen?
Dan ga je sterke verhalen vertellen online over hoe je ooit bijna mister olympia was.

Maar voor de rest wel eens met wat je zegt.

Terug
Naar boven