- Waardering
- 1.745
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies wat ik ga doenIk ga voor Software Developer, maar misschien UX Designer ofzo. Ff kijken hoe m'n hersenen erover denken.
Wat is je insta, want dan heb je er in ieder geval weer een volger bij (ik smul namelijk van jouw food pics).ja en zie maar eens duizenden en duizenden volgers aan te trekken. Is verdomde lastig! Men gaat niet zomaar volgen. Ben nu sinds juli 2020 bezig en zit nog niet eens op 10k. En dan doe ik het nog beter dan verreweg de meeste ook. Die komen niet verder dan een paar honderd. Sommige lui zitten wel op 10k maar die volgen dan zelf 5k ofzo. Je wilt ook die ratio goed houden.
Men kijkt altijd alleen naar de toppers maar er zijn duizenden en duizenden mannetjes die het proberen. En er gebeurd NIKS. Je moet al die duizenden motherfuckers zien te verslaan. Hoe ga je dat doen? Is niet zo makkelijk.
Genieten van die 50 appartementen die je toen gekocht hebt en nu maandelijks de huur van incasseert tot je dood gaat.Ik word altijd een beetje moe van die gasten met hun social media business adviezen. Echt goed geld verdienen dmv je biceps of een potje protein posten op insta is in werkelijkheid maar weggelegd voor een enkeling. En daarnaast is het ook de vraag of je dat écht moet willen. Het is misschien goodlife voor even, terwijl je trending bent, maar wat is je toekomstperspectief? Als je biceps opeens niet meer 50cm is, wat ga je dan doen?
Die ?kip? Ziet er goed uit! Wat is het?

Kippendij, de vetrandjes eraf halen. In een bak doen, mengen met ketjap, sambal en honing. Ff laten staan en dan gewoon bakken. Heer-lijk😋.
Uiteindelijk is en blijft het een eardappol.
Is de glace gemaakt van soyasaus+honing+ de kruiden? Wil toevallig vandaag weer zalm eten en dit ziet er lekker uit.![]()
Honing en soja geglaceerde zalm ✅
-veel sojasaus
-beetje honing
-knoflookpoeder, peper en zout
Hoe langer je het in laat trekken, des te beter het wordt (kwam zelf niet verder dan 10 minuten 🤪)
Goed crispy bakken in de pan, het karamelliseert goed door de honing 🤤
Eenmaal klaar heb ik er sesamzaadjes en limoen over gedaan.
Geserveerd met rijst en geprakte avocado met chilipoeder erover.
Als je hier nog niet van gaat groeien kun je gelijk maar de handdoek in de ring gooien en overstappen op schaken.
Fijn weekend!
UX Designer lijkt mij het saaiste wat er is. Waarschijnlijk in een groot bedrijf, hele dagen research doen waar je het best een knopje zet...Precies wat ik ga doenIk ga voor Software Developer, maar misschien UX Designer ofzo. Ff kijken hoe m'n hersenen erover denken.
Daar heb je gelijk in, is inderdaad wel beter om dan ux & ui te doen. Maar eerlijk gezegt is dit niet spannend nee maar volgens mij is 't loon wel goed.UX Designer lijkt mij het saaiste wat er is. Waarschijnlijk in een groot bedrijf, hele dagen research doen waar je het best een knopje zet...
Volgens mij is UX & UI dan wat leuker. Kan je in plaats van het saaie kleurplaatje maken ook nog eens inkleuren.
Yep, de kruiden zijn dus heel simpel met alleen maar knoflookpoeder, zout en peper. Vergeet de limoen niet, maakt het echt nog 10x chiller!Is de glace gemaakt van soyasaus+honing+ de kruiden? Wil toevallig vandaag weer zalm eten en dit ziet er lekker uit.
Is goed, had inderdaad de limoen vergetenYep, de kruiden zijn dus heel simpel met alleen maar knoflookpoeder, zout en peper. Vergeet de limoen niet, maakt het echt nog 10x chiller!
Bedankt.Is het een groot boord?![]()
Simpele maaltijdsalade. Die shrimpies van laatst heb ik de schil 2 uur ingekookt en een sterke bouillon van getrokken. Halve liter bouillon over, gevacumeerd en i gevroren.
Met een bakje shroomsEn weer keihard door cutten!wel fijn om het weer op te pakken. Lekker wat eitjes, 2 plakjes kipfilet eronder van muscle meat(20g per), groente + fruitschaaltje er naast.
![]()

Vergeten foto te maken. Maar was erg lekker en makkelijk. Goede tip!![]()
Honing en soja geglaceerde zalm ✅
-veel sojasaus
-beetje honing
-knoflookpoeder, peper en zout
Hoe langer je het in laat trekken, des te beter het wordt (kwam zelf niet verder dan 10 minuten 🤪)
Goed crispy bakken in de pan, het karamelliseert goed door de honing 🤤
Eenmaal klaar heb ik er sesamzaadjes en limoen over gedaan.
Geserveerd met rijst en geprakte avocado met chilipoeder erover.
Als je hier nog niet van gaat groeien kun je gelijk maar de handdoek in de ring gooien en overstappen op schaken.
Fijn weekend!