XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Amandelmelk an sich vind ik niet zo geweldig...maar het combineert ERG goed met havermout en cookies and cream whey. Het enige dat het verder nog nodig had was een banaan en wat rozijnen...

Post workout squat ALL time PR ✅

Ong. 50gr protein 🙏💪🔥

Wilde het eerst met gebakken appel en kaneel doen, maar dat match minder met die whey ben ik bang.
Ooit overnight oats gemaakt?

1 banaan, 200ml amandel melk (lacto intolerant hier), 130g havermout (vind de niet al te grove het lekkerste), 2tl kaneel en een handje rozijnen.
Prak banaan met vork, roer melk er doorheen, voeg havermout toe, goed roeren, kaneel + rozijnen erbij. Vrot in een weckpotje. Nachtje in de koelkast.

Nam dat altijd mee naar het werk op de vrachtwagen. Shake erbij. Top ontbijt en/of lunch :)

Ooit overnight oats gemaakt?

1 banaan, 200ml amandel melk (lacto intolerant hier), 130g havermout (vind de niet al te grove het lekkerste), 2tl kaneel en een handje rozijnen.
Prak banaan met vork, roer melk er doorheen, voeg havermout toe, goed roeren, kaneel + rozijnen erbij. Vrot in een weckpotje. Nachtje in de koelkast.

Nam dat altijd mee naar het werk op de vrachtwagen. Shake erbij. Top ontbijt en/of lunch :)
Haha kan me jou gewoon echt niet op een vrachtwagen inbeelden. Je hebt nog mildere manieren dan ik! Blij ei...

Maar nee, nog nooit geprobeerd. Iets om te onthouden! Dank voor de suggestie

Moederdag, kids wilden graag ontbijt op bed maken... maja ik zit in de cut en wil me zoveel mogelijk aan mijn macro's houden.
Dus:
20220508_075053.jpg

Van 1 ontbijtje gemaakt door je kinderen denk ik niet dat er heel veel mis zou zijn gegaan met je cut.

Van 1 ontbijtje gemaakt door je kinderen denk ik niet dat er heel veel mis zou zijn gegaan met je cut.
Klopt, dat weet ik ook wel. Maar vind het soms lastig om mate te houden, soort alles of niets. Op het moment de knop omgezet en ga dr vol voor. Me volproppen met croissantjes ed zou me niet heel blij maken.

Klopt, dat weet ik ook wel. Maar vind het soms lastig om mate te houden, soort alles of niets. Op het moment de knop omgezet en ga dr vol voor. Me volproppen met croissantjes ed zou me niet heel blij maken.
Dat “moment” heeft me partner ook eens de maand…..🧐

Wat een slechte timing om m'n verjaardag bij m'n ouders te vieren. Paar hapjes van dit + een stuk gebak. Had 1500 kcal te besteden als lunch en diner, heb het er naar schatting wel binnen kunnen houden.. :p
IMG_20220508_170525.jpg

The water walks me in the mouth :)

Als in, jij hebt het wel met cookies and cream whey geprobeerd? Of moet ik van mevrouw even als proefkonijn aan de slag.
Heb de isolaat een keer een samples gehad. Met ongezoete amandelmelk havermout, kaneel, appel en rozijn.
Afgetopt met wat cacao :D

Terug
Naar boven