- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Dat is m'n lunch.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is m'n lunch.
Ben onderweg👍
Wat was uw Honing-Soja Saus ratio?Vergeten foto te maken. Maar was erg lekker en makkelijk. Goede tip!
Weinig honing, veel soja 😬
Dus weinig honing en veel soja als ik het goed begrijp.
Haha, droogklootDus weinig honing en veel soja als ik het goed begrijp.
Prima groeivoer 💪Restjes.
Garden gourmet filet pieces. 3 eieren. 130g zilvervliesrijst. Wat sojasaus.
Geen idee of het lekker gaat zijn.
![]()
Was verdomd lekker

Heel simpel, zo'n maaltijd salade van de Albert Heijn.
(wel zo'n pakket die je zelf nog in elkaar moet flansen)Standaard dinerbord. T was niet veel. Had nog wat extra salade genomen. En een shake.
Pro tip, laat je kip een paar dagen in de zon staan. Extra smaak zonder saus of kruiden!💪Al die goede maaltijden hier dan kan ik niet achterblijven!
Kip is aangebrand en de sla is 1 dag over de datum;
![]()
Heb je ze tenminste de shake laten schudden en de aardbeien laten snijden?Moederdag, kids wilden graag ontbijt op bed maken... maja ik zit in de cut en wil me zoveel mogelijk aan mijn macro's houden.
Dus:
![]()
Grote kans dat m'n vent dat heeft gedaan 😅 ze kwamen het wel zelf naar boven brengen.. 🥰Heb je ze tenminste de shake laten schudden en de aardbeien laten snijden?
Wel fijn zo'n gezin waarin iedereen mama steunt gedurende haar cutMoederdag, kids wilden graag ontbijt op bed maken... maja ik zit in de cut en wil me zoveel mogelijk aan mijn macro's houden.
Dus:
![]()