- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op hoeveel kcal cut je nu?![]()
Cutvoer 250 gr wokgroente, 100 gr vegagehakt want aanbieding en 0%mayo, 200 kcal ekv 25-15-2
2600 en trainingsdagen +200, ekv ongeveer 190-280-80
Koop hem een camping keukenstel voor bij de vrachtwagen. Heeft tijd zat altijd 😋![]()
Krieltjes met eieren voor mij, rest voor kinders en man. Word steeds beter in 3 maaltijden maken tegelijk🥲
Haha, nee tis zonde😂 Hij maakt straks zelf nog een maaltijd na z'n training, dus is niet dat ie niks doet.Koop hem een camping keukenstel voor bij de vrachtwagen. Heeft tijd zat altijd 😋
Maak ze nou niet te wijs...Koop hem een camping keukenstel voor bij de vrachtwagen. Heeft tijd zat altijd 😋

Lekker met de polen bij de pomp pilsje pakken en koken 🤣 Daarna lekker tv kijken in de cabine en hophop te bed.
Past wel goed op de polenparking🧐
Beetje Vicks vaporub erop doen. Is dat probleem zo verholpen.
![]()
Krieltjes met eieren voor mij, rest voor kinders en man. Word steeds beter in 3 maaltijden maken tegelijk🥲

Dit recept, maar dan met meer proteïnepoeder, eiwit, canderel ipv suiker en wat meer cocosolie dan boter.
Kan wel, maar hoeft niet🙌 Ik ben toch aan het koken, dan kan dat er ook wel bij johJe verwend die vent van je veel teveel. Hij kan zijn eigen bro food wel preppen toch?![]()
Dit recept, maar dan met meer proteïnepoeder, eiwit, canderel ipv suiker en wat meer cocosolie dan boter.
Glazuur is van whey, magere kwark en beetje honing.
Oja, ik vervang ook een deel van de melk met vloeibaar eiwit. Is echt mn nieuwe favoriete ontbijt. Net ook een brownie versie proberen te maken met caseïne, maar nog niet zoet genoeg.Ideaal, allemaal wel dingen die ik wel in huis heb. Bedankt!