ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb letterlijk 2 min geleden mijn bestelling gedaan en twijfelde nog over die burgers…. Uit eindelijk skeere tijden en niet gedaan.Kangoeroe en kipfilet stroganoff burger van Musclemeat samplen, goed spul! Gecombineerd met de burgersaus van XXL. De kipfilet viel beter in de smaak. Heb ernaast nog een kilo low fat burgers..
![]()
Vind de kipfiletburger de moeite waard. Moet nog kijken hoe de low-fat burgers bevallen! Vind het qua prijs wel netjes. Kangoeroe zal m'n winkelwagentje niet inkomen.Ik heb letterlijk 2 min geleden mijn bestelling gedaan en twijfelde nog over die burgers…. Uit eindelijk skeere tijden en niet gedaan.
Is die burger moeite waard, dan spaar ik er alvast voor bij de volgende bestelling!
Heb deze maand ook voor 1rste keer bij muscle besteld en ben wel verrast van de smaak.. kip nuggets om maar een voorbeeld te stellen vind ik persoonlijk al veel beter smaken tegenover die van de winkel.. zelfde verhaal met de gordon blue, ben zeker tevreden.Vind de kipfiletburger de moeite waard. Moet nog kijken hoe de low-fat burgers bevallen! Vind het qua prijs wel netjes. Kangoeroe zal m'n winkelwagentje niet inkomen.
Ben zelf ook sindskort echt fan van MM. Had vandaag 300g rode curry rijstmix + 200g roasted kipfiletblokjes shoarma als lunch, nog wat chicken curry saus ertussendoor van XXL.. Was echt een lekkere maaltijd, voor maar 500kcal. Meerdere collega's gehad die vroegen waar ik die zooi gescoord heb, de hele docentenkamer rook lekker naar mijn warme lunch...Heb deze maand ook voor 1rste keer bij muscle besteld en ben wel verrast van de smaak.. kip nuggets om maar een voorbeeld te stellen vind ik persoonlijk al veel beter smaken tegenover die van de winkel.. zelfde verhaal met de gordon blue, ben zeker tevreden.
Volgende keer eens kijken voor die kipburgers en mss de gyros kipreepjes

Ja je betaald wel wat meer.. maar het kost me hoop energie en tijd aan kookvuur ook =)Ben zelf ook sindskort echt fan van MM. Had vandaag 300g rode curry rijstmix + 200g roasted kipfiletblokjes shoarma als lunch, nog wat chicken curry saus ertussendoor van XXL.. Was echt een lekkere maaltijd, voor maar 500kcal. Meerdere collega's gehad die vroegen waar ik die zooi gescoord heb, de hele docentenkamer rook lekker naar mijn warme lunch...
Tikt wel aan in de portemonee, dat dan weer wel.
Hoe meet jij het verschil van jouw energie?Ja je betaald wel wat meer.. maar het kost me hoop energie en tijd aan kookvuur ook =)
Ik betaal dan weer 6 euro per kg kipdijfilet (wat lekkerder is) bij de buut'nlandse slagerij..Op zich valt het reuze mee. Bestel alleen vlees bij mm, maar kip is 10€ / kg, terwijl als je naar de nettorama gaat betaal je ook snel 8€ /kg maar is het ongesneden, niet zo lekker en je snijd altijd wat weg van die kip wat je niet wilt eten.
Nadeel van mm is dat achmed het altijd presteert om precies 22.00 me doos te bezorgen en ook al zet ik een spandoek neer “doos voor de deur” belt die homo toch altijd aan waardoor me zoontje soms wakker word.
Maar die dingen als rode curry rijstmix etc tikt ook wel aan. Normaal lunch ik brood wat geen reet kost, maar daar kan ik onbeperkt van eten. In een cut niet zo handig. Dus zo'n bakkie kost me al gauw een euro of 3 per lunch, 4x per week. Maar daar tegenover zit dan weer wel dat ik het niet zelf hoef te bereiden en zo min mogelijk in deze smerige studentenkeuken sta.Bedoel men eigen energie
de moeite zeg maar om het te maken.Je kunt beide? ^^![]()
Ga zo wel weer gewicht kwijtraken met dit gedoe... Wil ik gezondheid, of wil ik gains??
Van de buitenkant fit en de binnenkant het lichaam van een zieke 80-jarige , weet niet of dat je ideaalbeeld is?Ga zo wel weer gewicht kwijtraken met dit gedoe... Wil ik gezondheid, of wil ik gains??