Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bordje voor zijn vriendin. Rest vanuit de bakjes voor hemAls je echt aan het bulken bent moet je gewoon straight uit die bakjes eten en het niet eerst op een bord leggen.

ik mis het zaakie.Me bos ui glijd er zo vanaf doordat de mayo er nu onder ligt….
![]()
Klinkt positief zo 😆Same shit different Day.
50g havermout 250ML halfvolle melk 30g blauwe bessen
Zwaar depressief😂 jij doet het met melk ik moet met water😂Same shit different Day.
50g havermout 250ML halfvolle melk 30g blauwe bessen
Bro.. hoe? Ik hou van brinta maar alleen water en whey erin is ranzig

Je moet er wat voor over hebben😘Bro.. hoe? Ik hou van brinta maar alleen water en whey erin is ranzig![]()
Flavour drops 💁♂️
Vanille aroma/extract is ook lekker
Ik klaag niet ik vreet het gwn op
Herken die mindset wel, heb dat ook bij me partner. 💁♂️
Gewoon naarbinnen schuiven idd.Whey erdoor maakt het toch al lekker? Of heb je unflavoured whey?
Stelletje prima donna's.![]()
Toch blij dat ik dat tegenwoordig (met name de havermout) in de blender doe. Sneller en makkelijker weg te krijgen ipv de pap variant 😉
Bruine suiker erdoor 💯Whey erdoor maakt het toch al lekker? Of heb je unflavoured whey?
Stelletje prima donna's.![]()
Ik schud het in shake bekerToch blij dat ik dat tegenwoordig (met name de havermout) in de blender doe. Sneller en makkelijker weg te krijgen ipv de pap variant 😉
Als je een diepe cut doet is vloeibaar eten het eerste wat je eruit gooit aangezien je alles wilt proeven en absoluut geen vloeibare kcals wilt hebben.Toch blij dat ik dat tegenwoordig (met name de havermout) in de blender doe. Sneller en makkelijker weg te krijgen ipv de pap variant 😉
Kauwen + voller gevoel.Als je een diepe cut doet is vloeibaar eten het eerste wat je eruit gooit aangezien je alles wilt proeven en absoluut geen vloeibare kcals wilt hebben.