Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een diepvries oven pizza met 50gr eiwitten ;o?![]()
Pizza kip shoarma van de Appie. Kleine 1100 cal en 50gr protein maar liefst. 👌👌👌
Is zo'n verse pizza uit het koelschap. Met zo'n los zakje ijsbergsla + knoflooksaus.
Neem aan dat het beter is dan een diepvries pizza?Is zo'n verse pizza uit het koelschap. Met zo'n los zakje ijsbergsla + knoflooksaus.
Toen ik nog fatty was at ik die dingen veel te graag.
Ik vond die altijd aardig lekker, is wel jaren geleden dat ik er eentje op heb.
Ja is 10x chiller. Wel dubbel zo duur. Maar meer dan waard, als je voor een AH pizza gaat
Pizza met 30 soorten vlees en een kilo knoflook saus is het lekkerste!

Me bos ui glijd er zo vanaf doordat de mayo er nu onder ligt….Als je je mayo nou eerst op je boterham smeert en dan de rest eroverheen is het gewoon prima hoor.
omdat je ei te gaar isMe bos ui glijd er zo vanaf doordat de mayo er nu onder ligt….
![]()

….morgen poging 3 dan!
Nu het toch over pizza gaat hier:Ja is 10x chiller. Wel dubbel zo duur. Maar meer dan waard, als je voor een AH pizza gaat

Geen new york pizza hier in de buurtNu het toch over pizza gaat hier:
-Iemand de bloemkoolbodem bij New York Pizza al eens geprobeerd? Je hebt dan voor 850 calorieën een hawai/margherita met +-40g eiwit en max 80 carb![]()