ryan r
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.778
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op hoeveel kcal komt dit allemaal?
Bijna 7
doet die goed met al die bordjes. het zit hem vast in de genen

*51 bordjes met zn 2en (maar dan nog...)doet die goed met al die bordjes. het zit hem vast in de genen![]()
Ehm....ontbijt is 900...avondeten is 900. Dat is 1800. Dan stokbrood met gehakt, stokbrood met ei en kaas. 600 per helft denk ik? dus 1800 + 1200 is 3000. Pretzels + melkunie is 600, dus 3600 in totaal. Plus 80 aan shotjes, laten we naar boven afronden en zeggen 3700. Dit is een schatting. Evt eet ik zo nog meer.
Ja die protein drink is zodat ik tijdens mn pretzel snack alle macronutrienten binnen krijg.Is die Melkunie proteine puur voor gemak? Of zit er nog iets anders doorheen dan je whey perfection?
Deze ziet er met een beetje fantasie best creepy uit.
zonder fantasie moest ik ook al 2x kijkenDeze ziet er met een beetje fantasie best creepy uit.
![]()
Het boeket was echt zeer mooi en aromatisch.![]()
Ook een smaakvolle naam gekozen voor die wijn.Zal ongetwijfeld erg goed geweest zijn.
Creepy but tasteful.Deze ziet er met een beetje fantasie best creepy uit.
![]()
Hahah ben jij een recensent ofzo? Of ben je enkel pretentieus 😜Het boeket was echt zeer mooi en aromatisch.
De smaak volgde nog niet 100% iets teveel bitters.
Dus ik gok op te lange maceratie.
In elk geval een nieuw opkomend talent.
Eentje om in de gaten te houden!
@Webby deze dame werkte voorheen bij 3fonteinen.
Mijn hobby is wijn proeven, zonder hautain te willen zijn.Hahah ben jij een recensent ofzo? Of ben je enkel pretentieus 😜
'macreatie', prachtige term. NUL idee van de betekenis