- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Ik weet het allemaal niet, behalve dat die dingen t*ring lekker zijn

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet het allemaal niet, behalve dat die dingen t*ring lekker zijn

Fair point. Ze zijn hier normaliter verdomd picky op dingen "boter" noemen als er geen koemelk aan te pas is gekomen.
AH Mini krieltjes kruidenboter bestellen | Albert Heijn
Op zoek naar AH Mini krieltjes kruidenboter? Dit product vind je in het grote assortiment van Albert Heijn. Bestel direct online!www.ah.nl
Zo zit het dusHet product heet minikrieltjes kruidenbotersmaak.
![]()
De omschrijving op de website zelf is inderdaad twijfelachtig.
Had het in m'n originele post, zie ik nu net, zelfs zo genoemd.Wat is dit nu.Fair point. Ze zijn hier normaliter verdomd picky op dingen "boter" noemen als er geen koemelk aan te pas is gekomen.
AH Mini krieltjes kruidenboter bestellen | Albert Heijn
Op zoek naar AH Mini krieltjes kruidenboter? Dit product vind je in het grote assortiment van Albert Heijn. Bestel direct online!www.ah.nl
Dus je mag verwachten dat je hier een bbq bij krijgt?Het product heet minikrieltjes kruidenbotersmaak.
![]()
De omschrijving op de website zelf is inderdaad twijfelachtig. Volgens de Warenwet mag een titel niet suggereren dat er iets inzit, wat er niet echt in zit. De verpakking doet dat inderdaad niet, de titel op de site wel.
Die zit erin verwerkt.. 🤣Dus je mag verwachten dat je hier een bbq bij krijgt?
![]()
Oh, die spikkels zijn geen kruiden, maar stukjes bbq.
Van horen zeggen.. het ligt wel wat op je maagOh, die spikkels zijn geen kruiden, maar stukjes bbq.
hoeveel cal ga je hiervoor tracken?![]()
Penne met een mascarpone-citroen sausje, rucola, paprika, uitjes en biefreepjes...een een cola-zero met citroen
Haha ja daar was ik ookal over aan t denken maar ik heb voor de rest vandaag maar 2900 dus heb wel wat ruimte
Max 1000 denk ik
Denk dat je ongeveer 750 moet rekenenHaha ja daar was ik ookal over aan t denken maar ik heb voor de rest vandaag maar 2900 dus heb wel wat ruimte
Tussen 750 en 1000 idd.
Wel een hoop zuivel haha, geen last van je buik hierna?Sorry, heb vandaag nog niks gegeten
edit:
zuivel:
350g magere kwark, 400ml magere yoghurt, 25g tarwezemelen en lepel aardbeienjam(laag suiker)
![]()