- Waardering
- 27.849
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Deze ga ik onthouden/opschrijven!Ramen noodels, Chinese wokgroenten, Garden Gourmet Asian Filet Pieces, 2 eieren omelet met rijstazijn en sojasaus + Knoflook/Chili pittige saus.
Edit: Die pepertjes schaal op saus slaat ook nergens op. Kies je de enige met 3 pepertjes, brandt ie nog niet een beetje... Volgende keer die saus maar eens aanlengen met wat sambal of rode pepertjes.
![]()
Is die saus uit een flesje of heb je hem zelf gemixt?Ramen noodels, Chinese wokgroenten, Garden Gourmet Asian Filet Pieces, 2 eieren omelet met rijstazijn en sojasaus + Knoflook/Chili pittige saus.
Edit: Die pepertjes schaal op saus slaat ook nergens op. Kies je de enige met 3 pepertjes, brandt ie nog niet een beetje... Volgende keer die saus maar eens aanlengen met wat sambal of rode pepertjes.
![]()
Flesje, maar ik ga hem de volgende keer wel zelf maken aangezien de pittigheid van al die potjes echt om te janken is. Ik hou wel van flink pittig eten en dat ga je in die conimex (en dergelijke) potjes echt niet vinden. Ik vind die five spices saus zelf ook lekkerder dan die ik vandaag had.Is die saus uit een flesje of heb je hem zelf gemixt?
Dat wordt aflaaien kerel. 300g rijst wordt bijna 1kg gekookte rijst![]()
Loop schandalig achter met m'n cals
1800 cal aan bro food 😜💪
300gr rijst
300gr Mager Gehakt
350 broccoli
Ketjap
Sambal
Sojasaus
Knoflookpoeder

ja heb de handdoek in de ring moeten gooien. Vooral die broccoli erbij maakt het een taaie. Straks weer verder met mijn bordDat wordt aflaaien kerel. 300g rijst wordt bijna 1kg gekookte rijst![]()

Geen saus!?Sla
Worteltjes
Kipreepjes
Provencialse aardappelpartjes in schil
Smakelijk!
![]()
Neje anders verpest ik de provencialse smaak 😋