- Waardering
- 27.843
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Daar kijk ik niet meer exact naar . ~1000Kcals

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar kijk ik niet meer exact naar . ~1000Kcals

Als in, jij denkt dat het veel meer is? Lijkt me eerder wat minder. Maar goed ik schat gewoon zo op gevoel. Geen lijstjes erbij gepakt of whatever
Volgens MFP iets meer dan 1400 idd.Als in, jij denkt dat het veel meer is? Lijkt me eerder wat minder. Maar goed ik schat gewoon zo op gevoel. Geen lijstjes erbij gepakt of whatever
Waarom?
Ja man i know. Had de research al gedaan. Maar nachtje doorgehaald, geen zin om te koken. Typen op dit forum daarintegen <3
Nee dit is niet van jou, foto zeker gestolen van je favo fitfluencer?Volume = key
590 kcal
V 7 / K 84 / E 51
900gr voeding.
![]()
Beter is een Whey-Isolaat shake met water, dat neemt je lichaam beter op dan rauwe eieren
Whey kloot met mijn darmen. Alternatieven ?Beter is een Whey-Isolaat shake met water, dat neemt je lichaam beter op dan rauwe eieren
Zacht gebakken/gekookt ei. het verwarmen van eieren verandert de eiwitstructuur , waardoor ze gemakkelijker worden opgenomen.
Ait.Zacht gebakken/gekookt ei. het verwarmen van eieren verandert de eiwitstructuur , waardoor ze gemakkelijker worden opgenomen.
btw; na avondje uit neem ik altijd vitamine C shot voor ik ga slapen.
Kip, pak zelf ook 700gr pd.
LOL ik vind zeewier ZO chill 😄👌