apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht dat hij ging cutten
Boulimia dieet

300 lbs?
Emoties verwerken?
Die pizza is goed redelijk goede macro’s ook
Jonguh zit gewoon salade bij alles.
. (Dan heb ik het niet over de serieuze gasten die wedstrijden doen).Ja man, vond ik ook voor een pizza!
Dikke dikJonguh zit gewoon salade bij alles.
Wist je trouwens dat wijn eigenlijk gewoon druivensap is en druiven heel gezond zijn? Ik krijg elke dag dus ontzettend veel vitaminen binnen hier. @IRONic Drunker kan dit beamen.
Maar zonder dollen, jullie letten helemaal hardcore op je caloriën als je op vakantie bent? Wat sneu.
Oja en
![]()
-8,5kg
Oh ja die is lekker man! Zat zelf te denken om volgende week is pizza burgers te eten. Net halve kilo shoarma op maar pizza is toch lekker..
Ik volgende week weer shoarma. Altijd lekker😛Oh ja die is lekker man! Zat zelf te denken om volgende week is pizza burgers te eten. Net halve kilo shoarma op maar pizza is toch lekker..
Wisselen we elkaar mooi af

Dat boek waarin je verteld hoe je jarenlang anaal misbruikt bent toen je klein was?Ik heb vertraging met mijn boek. Wel zal ik hopelijk binnenkort wat dingen kunnen posten.
@apfelstrudel als mijn presentatie er goed uit ziet dan kom jij hier een keer cockerellen?
Dat boek waarin je verteld hoe je jarenlang anaal misbruikt bent toen je klein was?
Wat een nare mensen zijn jullie allemaal. Dikke mensen hebben ook gevoelens.
Wat een nare mensen zijn jullie allemaal. Dikke mensen hebben ook gevoelens.