Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Pre workout:

200gr aardappels
500gr groente
200gr kip

Post workout is hetzelfde alleen meer koolhydraten 300gr aardappels en meer groente om te vullen. Pre/post meals zijn ook de grootste maaltijden pd.

17658F18-AF5A-403A-B356-8C2B41249627.jpeg
Tomaatjes,sla en nog iets dat je gebruikt? :)

• Like
Waarderingen: AK
Tomaatjes,sla en nog iets dat je gebruikt? :)
Wortels aangezien die in de aanbieding zijn en bos ui.
Soms een sla mix, maar groente is wekelijks wat er in de aanbieding is bij de nettorama of achmed de turk. Sla is de basis en rest vul ik aan.

Vorige cut deed ik vaak 1.5kg wokgroente pd maken, maar die zijn nu echt onwijs gestegen in prijs 600gr zakken vragen ze al 4€ ps voor…

Overigens groente is voor de volume/verzadiging, dagelijks momenteel 1.5kg, maar dit kan oplopen naar de 2kg indien de kcal verder verlaagd worden en ik dit dmv groentes verhoog.

Honger in een cut = verkeerde voedingskeuze, tenzij je in een diepe prep zit dan hoort honger er eenmaal bij.

Wortels aangezien die in de aanbieding zijn en bos ui.
Soms een sla mix, maar groente is wekelijks wat er in de aanbieding is bij de nettorama of achmed de turk. Sla is de basis en rest vul ik aan.

Vorige cut deed ik vaak 1.5kg wokgroente pd maken, maar die zijn nu echt onwijs gestegen in prijs 600gr zakken vragen ze al 4€ ps voor…

Overigens groente is voor de volume/verzadiging, dagelijks momenteel 1.5kg, maar dit kan oplopen naar de 2kg indien de kcal verder verlaagd worden en ik dit dmv groentes verhoog.

Honger in een cut = verkeerde voedingskeuze, tenzij je in een diepe prep zit dan hoort honger er eenmaal bij.
Ga me ook meer groenten aanschaffen, bakje met pasta/groenten/kip ga ik vervangen door meer groenten en aardappel en kip.

• Like
Waarderingen: AK
500g Griekse yoghurt met 25g tarwezemelen en scheutje Raak zero aardbei.
en kiwi

B26-F3433-8-FAB-4771-8-E08-40074-B44-CF5-D.jpg

Beetje aangebebakken jonguh! 😑
Achja we mogen niet discrimineren. Dus dat eten we ook maar op.

150g schnitzel
225g haricotverts
250g (rode) krieltjes met roze marijn en zeezout.
30g zigeunersaus - paprikasaus
30g samurai van XXL

20220622_175028.jpg

Terug
Naar boven