Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

  • 100g pasta (ongekookt) met een shitload aan paprikas en uien door 75g focaccia..
    En deze sambal van de toko 🌶🌶🌶

    20220624_165317.jpg
     
    Saus smaakt preciessssss zelfde als de frietsaus van mcdonalds. Abnormaal lekker
    Die mayo van xxl smaakt naar chernobyl, echt te ranzig en chemisch voor woorden. Dat zal waars de reden zijn dat die alleen in klein verpakking te krijgen is aangezien je smaak pupillen wel echt verkracht zijn als je dit lekker vind.
    Teriyaki / bbq saus zijn de enigste sauzen van xxl die een ruime voldoende scoren, rest is matig tot kwaliteit rioolput.
     
    Die mayo van xxl smaakt naar chernobyl, echt te ranzig en chemisch voor woorden. Dat zal waars de reden zijn dat die alleen in klein verpakking te krijgen is aangezien je smaak pupillen wel echt verkracht zijn als je dit lekker vind.
    Teriyaki / bbq saus zijn de enigste sauzen van xxl die een ruime voldoende scoren, rest is matig tot kwaliteit rioolput.
    Zijn smaakpapillen kunnen wel aangetast zijn door Var gebruik :laugh:
     
    Die mayo van xxl smaakt naar chernobyl, echt te ranzig en chemisch voor woorden. Dat zal waars de reden zijn dat die alleen in klein verpakking te krijgen is aangezien je smaak pupillen wel echt verkracht zijn als je dit lekker vind.
    Teriyaki / bbq saus zijn de enigste sauzen van xxl die een ruime voldoende scoren, rest is matig tot kwaliteit rioolput.
    Honey mustard is ook ok!
     
    • Like
    Waarderingen: ak
    (2p)
    Chili, met 250g Tofu.
    bruune bonen(500G) Kidneybonen(200g) vergeten :D
    450gr. Mexicaanse groenten
    dikke teen knoflook
    chillipoeder, provencaalse kruiden
    afgemaakt met ananas en komkommer en weggespoeld met caseïne/whey shake
     
    Laatst bewerkt:
    Japio ga je dit dan WEL liken?

    Ik wilde liken, TOT ik las 'ananas'.

    Nu lukt het liken me simpelweg niet. Gaat gewoon niet.
     
    Back
    Naar boven