- Waardering
- 27.885
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Wanneer was of ben je eigenlijk jarig ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer was of ben je eigenlijk jarig ?
20juni
Congrats nog dan.
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen 
Whahahahahah. Busted !Had een salade besteld, bezorgen ze dit opeens… naja dan eet ik dit maar op
![]()

werd je gratis aangeboden, met excuses van de chefHad een salade besteld, bezorgen ze dit opeens… naja dan eet ik dit maar op
![]()
Thanks manCongrats nog dan.Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen
![]()
| Soort | Per 100 Gram | RI* |
|---|---|---|
| Energie | 194 kJ (45 kcal) | |
| Vet | 0.1 g | |
| waarvan verzadigd | 0.1 g | |
| waarvan onverzadigd | 0 g | |
| Koolhydraten | 4.9 g | |
| waarvan suikers | 4.9 g | |
| Voedingsvezel | 0 g | |
| Eiwitten | 6 g |
Als iemand anders het besteld heeft telt het niet bij jou aantal kcal.Had een salade besteld, bezorgen ze dit opeens… naja dan eet ik dit maar op
![]()
Ik blijf hem erg lastig vinden, die kip met ei combi...waarom je dan niet gewoon ff magere ham pakt, is mij een raadsel. OOK super laag in cal, mits je de juiste combi hebt.Pre bed:
4 ei
200gr kipfilet
Bos ui / tomaat / spinazie
30ml friteslijn
Kruiden: xxl pizza (review: best lekker 8/10)
![]()
Kipfilet nettorama 100gr / 109 kcal / 23 ei / 2 vetIk blijf hem erg lastig vinden, die kip met ei combi...waarom je dan niet gewoon ff magere ham pakt, is mij een raadsel. OOK super laag in cal, mits je de juiste combi hebt.
Zout ook nagekeken 😉Kipfilet nettorama 100gr / 109 kcal / 23 ei / 2 vet
Macros/prijs zijn gewoon erg goed.
Goeie, maar voeg geen zout meer toe aan me maaltijden alleen pre/post meals frites/patat kruiden.
Jij weegt die plakjes kipfilet? En de hoeveelheid wat daar ligt is 200 gram?Pre bed:
4 ei
200gr kipfilet
Bos ui / tomaat / spinazie
30ml friteslijn
Kruiden: xxl pizza (review: best lekker 8/10)
![]()
De kleine ronde plakken zijn veelal 10-15 gr per plak. Die grotere vaak 20-22 gr per plak. Heb zelf ook van die supercheap kipfilet plakken en meestal 9 plakken =200 gr.Jij weegt die plakjes kipfilet? En de hoeveelheid wat daar ligt is 200 gram?
1 pak is 125gr/130gr en pak 1.5 pak.Jij weegt die plakjes kipfilet? En de hoeveelheid wat daar ligt is 200 gram?
Is dat goedkoper dan kipfilet heel te kopen en dan in stukjes te snijden?
Echt?Is dat goedkoper dan kipfilet heel te kopen en dan in stukjes te snijden?