XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Goeie, maar voeg geen zout meer toe aan me maaltijden alleen pre/post meals frites/patat kruiden.
Waarom niet? Ik neem altijd gelijke hoeveelheden zout bij m'n maaltijden. Elektrolyten intra-wo om te hydrateren.

Merk dat als ik m'n zout inname verlaag ik onder andere spierkrampen krijg

• Like
Waarderingen: AK
Waarom niet? Ik neem altijd gelijke hoeveelheden zout bij m'n maaltijden. Elektrolyten intra-wo om te hydrateren.

Merk dat als ik m'n zout inname verlaag ik onder andere spierkrampen krijg
Krijgt stiekem meer binnen dan je denkt, vooral als je ook kruiden gebruikt en die gebruik ik ook niet te zuinig.

• Like
Waarderingen: Onit
Is dat goedkoper dan kipfilet heel te kopen en dan in stukjes te snijden?
Te lui om ze te bakken dus pak dan gewoon de beleg. Bak je de rauwe kipfilet dan scheelt het wel wat, maar bak al 2x pd 250gr kipfilet, die laatste 200gr pd neem ik snel als beleg, kant en klaar.

Mocht ik gratis meenemen omdat ze tot vandaag houdbaar zijn. Hoelang gaan ze mee?
65F355F6-880E-4494-B946-35E2AEB5286D.jpeg

Mocht ik gratis meenemen omdat ze tot vandaag houdbaar zijn. Hoelang gaan ze mee?
Of vandaag invriezen of morgen klaarmaken en dan binnen een paar dagen eten.

Langer kan vaak, maar ligt ook aan hoe lang je onderweg bent geweest en hoe warm het is geworden.

Goede vangst, eet smakelijk!

Is dat goedkoper dan kipfilet heel te kopen en dan in stukjes te snijden?
Nee, bij lange na niet, wel veel makkelijker.

Een efficiënte tussenweg kan een rollade van kippendijfilet zijn die je zelf bereidt. Maar rauw vlees en dan zelf in een flinke hoeveelheid bereiden met koelen en invriezen is goedkoper.

Terug
Naar boven