- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Shiit, nou herinner ik me de smaak weer. Nu heb ik er wel zin in.Dat chemische vind ik juist wel lekker. Hele vreemde, 'kruidige' smaak.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shiit, nou herinner ik me de smaak weer. Nu heb ik er wel zin in.Dat chemische vind ik juist wel lekker. Hele vreemde, 'kruidige' smaak.

die pokébowls zijn gewoon ideaal, kost in verhouding met wat je krijgt ook niet heel veel in vergelijking met een gewone maaltijd ergens anders.
Vind ik van niet, veel te zoet. Maar goed als je altijd zero energy drinkt is het sws wel ff wennen om met suiker te drinken.Is die lekkerder dan de ultra en zero sugar varianten? Heb hem al ff niet op.
Ik kom er zojuist achter dat de groene linzen die gebruikt is 350kc per 100g is😨😨 dat wordt zo naar gym lopen![]()
172gr kipfilet
200gr linzen
200gr aardappelen
200gr bloemkool
Wel dure maaltijden steeds, met 2 van die vleesvervangers(?)450g krieltjes. 175g wannabe spekjes. 175g wannabe gyros met XXL BBQ saus. Potje spinazie.
![]()
Klopt, eet er normaal ook altijd maar 1 eigenlijk. Prijzig spul is het helaas wel ja.Wel dure maaltijden steeds, met 2 van die vleesvervangers(?)
Hoe is de saus?450g krieltjes. 175g wannabe spekjes. 175g wannabe gyros met XXL BBQ saus. Potje spinazie.
![]()
Hartstikke prima inderdaad!
Ik kom er zojuist achter dat de groene linzen die gebruikt is 350kc per 100g is😨😨 dat wordt zo naar gym lopen
Ohja, gekookte linzen 116kcal per 100g. Damn ik schrok me dood……Dat zijn de voedingswaarde van ongekookte linzen. Of heb je linzen op saus?
Ohja, gekookte linzen 116kcal per 100g. Damn ik schrok me dood……
Ahahahaha inderdaad, thanks. Veel moeite bespaart 🤣Heb jij even mazzel dat ik scherp ben. Kun je weer met een gerust hart met de auto naar de gym.![]()
Dat ziet er wel heel lekker uit.Pre legworkout meal![]()
100 gram COR chocolate caramel sea salt
40 gram peanut caramel whey
En 2 caramel rijstewafels
Helemaal zelf