MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ideeën voor m'n boek
20220628_172224.jpg
Nee man. Jouw boek is spareribs smaak chips, knoflooksaus en komkommer zonder randjes.

image.jpg

Dit keer Skyr naturel kwark gebruikt ipv Lindahls (iemand gaf aan dat het hetzelfde voedingswaarden had en dat dit goedkoper was). Heb er 50g havermout in zoals altijd en 20 white chocolate flavour drops. Die flavourdrops voegen echt goeie smaak toe, ik denk dat ik meer smaken hiervan zal kopen en dan gewoon per dag varieren met skyr kwark. Of ik goedkoper uitkom idk maar wel veel lekkerder

500gr sla
100gr wortels
Bos ui/tomaat
200gr aardappels
250gr kip

100ml xxl saus bbq
Patat frites kruiden 3gr

Champions waren op bij achmeds groente shop helaas, anders gingen die er ook in. Augurk/ komkommer/ spinazie, allemaal alternatieven voor variatie.

image.jpg

Iets meer als 500 kcal, 1050gr aan eten. Indien je in een cut zeurt heb honger is bovenstaand je antwoord. Kunt ook volume pakken dmv wok groente zakken erbij te doen (100gr /30/40kcal), maar die zijn momenteel vrij prijzig en vaak veel prei waardoor je stink scheten laat en uiteraard sla is gewoon goedkoop.
Blikje koolzuur zero erbij is ook een bonus tip, beperk de cola aangezien hier cafeine in zit of je pakt die zonder cafeine, vooral savonds zou ik hier rekening mee houden. Fanta/ ice tea/ casis ook allemaal in zero te verkrijgen en cafeine vrij.

image.jpg

Proteine pancakez in the making
1 scoop whey van MyProtein(chocolate nut smaak)
2 eieren
10 white chocolate flavourdrops
1 banaan (93g)
50g havermout

image.jpg

Voortaan koffiemelk gebruiken voor mn shakes🤣

Terug
Naar boven